пʼятниця, 20 березня 2015 р.

11 місячна дитина скрипить зубами

     дравствуйте доктор! Моїй дитині повних 11 років. З невідомої ... дравствуйте доктор! Моїй дитині повних 11 років. З невідомої причини втратила пам'ять. Потрапили внейрохірургію, нас лікували 8 днів, 2 рази брали пункцію, робили знімки голови. Ніяких пошкоджень не виявилося, все аналізихорошіе. У нейрохірургії їй робили різні уколи у великій кількості. У неї відмовили ноги, перестала говорити, появілісьпріступи. Нас перевели в психіатрію. Діагноз досих пір непоставілі. Нас лечат"РИСПОЛЕПТ,ЦИКЛОДОЛ,ТИЗЕРЦИН,ГАЛОПЕРЕДОЛ,ФЕНОЗИПАМ,РЕЛАНИУМ". Істотних змін немає. Знаходимося на лікування вже большемесяца. Будь ласка ответте що це може бути. Здравствуйте. Мені 21 рік. У квітні цього року лікар поставив мені діагноз хронічний простатит. Довгий час у мене не було постійної подруги, і я зустрічався з дівчатами час від часу. В інший час починаючи з 14 років займався мастурбацією. З дев'ятнадцяти років у мене з'явилася передчасна еякуляція. Спочатку я закінчував протягом однієї хвилини, з часом цей час скоротився до 30 секунд. Але я не звертав на це увагу, думав це наслідок довгого утримання, сп'яніння, або ... Читати відповідь Здравствуйте! Мені 52 роки. Практично з 17 років при ЕКГ мені ставили - часткова блокада правої ніжки пучка Гіса, з цим дефектом я проходив навіть медичну комісію в льотне училище. Цього року при проходженні комісії плавскладу в ЕКГ написали повна блокада, і забракували. У березні я робив УЗД серця, при обстеженні ніяких зауважень на роботу серця не було. Відчуваю себе добре. В принципі не обмежую себе у фізичних навантаженнях (звичайно, в межах розумного). Також при останньому ... Читати відповідь Здравствуйте. Два дні тому, при повному відкриванні рота відчув скрегіт кістки щелепи біля вуха з правого боку. Травм ніяких не було (якщо не вважати падінь при грі у футбол, але щелепа при цьому не травмувалася). Після виявлення даних звуків, став повністю відкривати і закривати рот досить часто протягом двох днів. Через два дні скрегіт пішов, але залишився незначний клацання і трохи болять м'язи справа. Помітив незначну особливість, що коли жую на правій стороні, ... Читати відповідь Не можу ніяк вилікуватися від корости. Пробував "спрегаль", "бензилбензоат 20%". Бензилбензоат допомагає частково: свербіж і коростяві ходи пропадають десь на тиждень, а потім знову рецидив. Виглядає це так: в районі між пальцями рук спостерігаються маленькі бульбашки, при видавлюванні яких з'являється прозора рідина. І все це супроводжується свербінням, але не сильним. В останній місяць мажу руки маззю (бензилбензоату) постійно. Але все одно, остаточно не можу побороти хворобу. Підкажіть, ... Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар