пʼятниця, 20 березня 2015 р.

11 місяців дитині вірші привітання

Ось і фінішна пряма. 11 місяців. Вуликах дуже ділова ... ну прямо дуже ділова. І дуже емоційна. Вже рулювала разом з татом (і неважливо, що на місці) і включала-вимикала двірники, і радісно махала перехожим "привіт-привіт", а потім "бувай-бувай". Перехожі розчулювалися і махали у відповідь. Тусовщиця. Не любить, та просто ненавидить сидіти вдома (і тоді це нескінченне ниття), потрібно обов'язково в суспільство - і чим більше людей, тим крутіше. Якщо вуликах не спиться на вулиці, то значить ми тусім з нею на який-небудь дитячому майданчику. Освоєні пісочниця і гірка (так, вуликах екстремалка). Шмоточніца. Як і мама.)))) Обожнює їздити з нами по магазинах і примудряється там навіть спати. Вибирали мені разом з татом піжаму (вуликах теж у захваті від магазину Oysho). У дитячому відділі Zara вуликах пригледіла собі літній сарафанчик кольору фуксії (до речі, я звернула увагу, вона вже не в перший раз западає на яку-небудь річ такого кольору). Якщо потрібно в щоб те не стало хвилин на 5-10 вуликах чимось зайняти, то я відкриваю ящики її комода, і вона із задоволенням дістає свої речі і возиться з ними. Ульяшка початку нас з Женькою гладити по голові, ми при цьому засуджує "Папа хороший" або "Мама хороша". Закидає фігурки в сортер, а з пірамідкою трапився регрес - якщо раніше з моєю допомогою вона її збирала, то зараз вуликах подобається тільки розбирати. Юла не цікавить ні крапельки, якщо попросити, вона її навіть заведе, але так просто нецікаво. Днями почала говорити "бувай-бувай" з досить кумедним акцентом, а сьогодні вже досить чітко сказала "поки". Про картинку з собаками, яка висить у нас в коридорі сказала "Собака" і намагається вимовити "гав". Коли гуляємо в парку, побачить і зверне увагу навіть на дуже маленьку собачку, ще небайдужа до голубів, а ось білочки не викликають бурхливого захоплення. Показує пальчиком, де зірочки, а де сніжинки (наклейки на вікні в кухні). Останнім часом нещадно рве мої журнали, спочатку дуже акуратно гортає, а потім починає відривати шматки сторінок і намагається їх жувати.))) А взагалі дивлюся на Ульяшку і мені здається, що вона - моя копія. Мама мені ось так і каже: "Хочеш побачити маленьку себе - подивися на Ульяшов". А приходить Женька і сідає читати журнал, а в цей час Улька сидить читає книжку і ось дивлюся я на них і думаю про себе ... ні, все-таки вона татова донька.)))) P. S. І вчора виліз другий зуб))) моя маленька наездніцас шматком іменніного пирога)) (є не давала, тільки для фото)) приготувала в мультиварки, до речі) моя улюблена дівчинка ще така маленька, але вже така доросла)))

Немає коментарів:

Дописати коментар