середа, 25 березня 2015 р.

alpha_parenting: Примхливий дитина

     Вередлива дитина Добрий день! Прошу поради у досвідчених мам, сама вже не справляюся. Синочку 11 місяців. ГВ і СС з народження і до цих пір. Дитина дуже ручний, постійно вимагає уваги до себе і абсолютно не хоче залишатися один. Ситуацій на дню безліч: прокидаємося вранці з синочком, обов'язкові обнімашкі-поцілунки, потім йдемо вмиватися в ванну, потім несу його в кімнату, кладу на ліжко і відходжу на два метри за памперсом, дитина тут же в рев. Причому не просте незадоволене хникнье, а саме рев зі сльозами і криками. Днем граємо з ним в кімнаті з іграшками, варто відійти мені в туалет, на кухню або в іншу кімнату - малюк відразу в крики і ревіння. Якщо він на ліжку сидить, то підповзе до краю і буде ридати горючими сльозами, якщо сиділи на підлозі, то поповзе за мною в іншу кімнату і так само буде ридати. Приходимо з прогулянки, я роздягаю малюка, саджу його на ліжко і йду роздягатися сама. Результат .. ну ви вже зрозуміли. Пробувала після прогулянки відразу ж грати з ним, не роздягаючись НЕ вмиваючись, як би відволікаючи його і перемикаючи з вулиці на домашні ігри, як тільки відлучалася переодягатися і вмитися, як отримувала в спину незадоволені сльози. Раніше я списувала це на те що він не повзає, не сидить, зуби лізуть або ще що-небудь. Тепер ми і сидимо і активно повзаємо, зуби не лізуть, а таке постійне чіпляння за мене і сльози тривають. Якщо прокидається днем ??один в кімнаті - то відразу в рев, якщо прокинувся а я поруч лежу, то може або посміхатися, або канючити, тут вже як пощастить. З татом взаємна любов, але залишатися один на один з ним не любить. Буде чи нити або канючити або ревіти. Найдивовижніше - якщо приїжджає бабуся-дідусь-прабабуся в гості, то син повністю перемикається на них і грає, і сміється і мене абсолютно не вимагає. До такої міри що я спокійно можу піти в магазин, на молочну кухню, на годину-півтори, і він не буде в мою відсутність мене шукати і засмучуватися що мене немає, а по приходу реагує спокійно і без сліз. Пробувала кілька варіантів "безслезного" дня - виходить тільки один варіант - сидіти на підлозі з малюком безвідривно і бажано щоб груди були в прямому доступі, для постійного прикладання. Т. е. Я взагалі не займаюся ніякими своїми справами, не відволікаюся на обід-приготування їжі та прибирання, умовно та інше. На третій день у мене починає їхати дах від такого проведення часу. Останнім часом мені все складніше і складніше стримувати свій гнів і постійне роздратування з приводу його безпричинних сліз, вже з ранку почувши його незадоволене пхикання я починаю внутрішньо кипіти. Чоловік - людина абсолютно непробивний, і той уже на межі., Може гримнути на сина у хвилини сильного роздратування, а я вже навіть не лаю його за це, т. К. Сама періодично ричу крізь зуби. Додатково до всього бабуся свербить над вухом постійно що я його розпестила і привчила до рук, і взагалі дитина вже повинен сам себе займати хоча б на 10 хвилин в день. У невролога спостерігаючи з 1 місяця, т. К. При народженні застосовувалися акушерські щипці і трохи була затиснута шия. До 6 місяців ми зробили кілька курсів масажу, електрофорезу, пили призначені неврологом ліки, і тепер ніяких нарікань з його боку немає. Загалом я вже в нервовому стані і не знаю в який бік кинутись, що робити, що зробити, щоб вийти з цього порочного кола.

Немає коментарів:

Дописати коментар