вівторок, 24 березня 2015 р.

8 місяців дитина плаче

просмотргалереі Консультації дитячого психолога - Дитині 8 місяців, плаче кожного разу, коли мама зникає з поля зору. Олеся Ненашева Дитині 8 місяців, плаче кожного разу, коли мама зникає з поля зору. Шановний психолог, у мене наступна проблема - мій малюк (8 місяців) починає плакати щоразу, коли я йду з його поля зору. Яким чином його можна привчити до того, що мама часом може йти: я збираюся у відпустку і не знаю, як його залишити з бабусею через сильний плачу. Величезне спасибі. Здравствуйте. На жаль, допомогти Вам нічим не зможу. Це переживають майже всі батьки та їхні дітки. Особливо гостро, коли малюком набагато більший час займається тільки одна людина (найчастіше, звичайно, мама). Скоро почне повзати і буде Вас "переслідувати" по всій квартирі. Малюкові просто необхідно почуття захищеності, і коли Ви раптом "зникаєте", він відчуває страх. Раз вже це почалося, від цього не так просто буде позбутися, все стане на свої місця з часом. Якщо Вам просто потрібно вийти з кімнати, то від короткочасного плачу нікуди не дітися. Якщо ж потрібно піти надовго і залишити з кимось дитину, то краще це зробити, коли малюк чимось захоплений і не бачить, що Ви йдете (визнаватися чесно, що підете, потрібно діткам постарше, а з маленькими краще схитрувати). Для малюка найбільш болючих сам процес - спостерігати як мама кудись іде, з цього і починається істерика. Якщо малюка захопити грою з бабусею, або вкласти спати попередньо, то він відразу і не помітить, що мами немає. А коли помітить, то кричати і плакати весь день не стане - це точно. Може й поплаче трохи ... але тут залежить від дорослого, хто залишиться з малюком - потрібно відволікти дитину і зайняти по максимуму. Сподіваюся, малюк звик до бабусі і спілкується з нею досить часто ... потрібно, щоб дитина довіряв людині, з якою Ви його залишаєте, тоді все має бути добре. Все пройде з часом. Гарантія - вік 2 роки (частіше - менше), якщо дитиною періодично ще хтось буде займатися, крім мами. А так зустрічала абсолютно диких, шарахаються від усіх, 3-4 літніх діток ... ховаються за мамою від кожного, хто подивився в їхній бік. Рада Вам перед відпусткою - постарайтеся частіше залишати дитину з бабусею на кілька годин, потренуйтеся перед тривалою відсутністю (сподіваюся, відсутність не буде таким тривалим, вік ще дуже "ніжний", бажано взагалі брати дитину у відпустку з собою, але це вже Вам вирішувати) . Удачі Вам. Все буде добре. Всі питання Коментарі: Автор: Юлія Здравствуйте! Допоможіть, мені, будь ласка, в моїй проблемі. Моїй доньці 10 міс. Ми живемо в гуртожитку. Коли я куди-небудь виходжу з кімнати, то малятко починає гірко плакати і верещати. Мені радять не вестися на таку реакцію дитини, але від такого плачу аж серце розривається. На кухню брати немає з собою можливості, тому, що там постійно натовп курців і доче доводиться сидіти одній в кімнаті. А з татом вона відмовляється грати без мене. До 6 міс. вона спокійно сприймала мій відхід, а тепер не знаю що й робити. Підкажіть, шановний психолог, як мені поступати у випадку короткочасних поїздок? Дата: 24 червня 2013

Немає коментарів:

Дописати коментар