середа, 18 березня 2015 р.

нудить на 8 місяці вагітності

 Здравствуйте. Мені 20 років і я сьогодні порізала палець і відразу його почала промивати крижаною водою, поріз виявився не дуже глибокий, але потім від вигляду крові я втратила свідомість. До цього нічого подібного не спостерігалося, ще з дитинства вид крові мене зовсім не лякав. Зараз моторошно болить голова, не можу повірити, що це через порізу, адже дня чотири тому у мене в оці лопнули судини. Чи може це все бути якось взаємопов'язано? Читати відповідь Здравствуйте, меня зовут Володимир мені 16 років. Чи не давно я дізнався що різке починання і кидання курити, може призвести до швидкого розвитку раку легенів. Я спершу місяць покурив, потім різко кинув на 1 тиждень, потім 1 день ще раз різко покурив не так як починають, а як завзятий курець, і знову кинув. Пройшла ще один тиждень і я також почав різко курити ось уже 4 день як я курю. Я в інтернеті подивився симптоми раку легенів, і мені здається що у мене з'являються невеликі болі в грудях, і що я ... Читати відповідь Здраствуйте, здавали аналіз цитологічного дослідження пайпель-біопсії ендометрію. Опис: На тлі клітин крові розташовуються групи і одношарові скупчення з клітин кубічного епітелію щодо монорфного виду, з округлими, нормохромной ядрами, незначною цитоплазмою без ознак поліморфізму. Висновок: Цитограма без особливостей. Скажіть будь ласка, це нормальний результат ?? Заздалегідь СПАСИБІ)) Читати відповідь Після паралічу Белла функція лицьових м'язів практично повністю відновилася через три тижні. Однак відразу ж з'явилися сильні лицьові болі, які пройшли після двомісячного курсу карбамазепіну. Однак, залишилися неприємні відчуття на "перехворілої" стороні: болючість в підборідді (відчувається при голінні), хвороблива область над бровою, печіння, поколювання і пощипування біля носа і в верхній губі, іноді зводить нижню або верхню губу. Лікарю я говорив про це кілька разів, він ... Читати відповідь Здравствуйте, підкажіть як бути? У моєї дитини (5 років) одна дитина захворіла серозним менінгітом, карантин на 2 тижні, але дітей у д / с все одно беруть, кажуть мовляв нічого страшного. Я вирішила свою дитину з д / з не водити. Ще й з тієї причини, що сама перебуваю на 8-му місяці вагітності і дуже хвилююся тепер за своє здоров'я, здоров'я майбутньої дитини і вже наявного. У дружин. консульт. порадили проставити мені й синові свічки Віферон (5 днів) для профілактики. Підкажіть як можна ... Читати відповідь Здравствуйте. В Січні запалився лімфовузол на шиї, більше нічого. Потім поцілувався з дівчиною, у неї з губи пішла кров. Через днів 5 після цього почалася висип на тілі, яка перетворювалася на пігментні плями, взагалі зі шкірою багато проблем, стали турбувати герпеси на губах і під зубами, збільшився лімфовузол за вухом і вухо заклало. Пропив імуностімуліруещее - стало краще, а через тиждень після нього ще гірше. Що це може бути ?! Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар