четвер, 26 березня 2015 р.

6 місяців дитині - невже в подарунок пелюшку? | Ідеї для мам і маляток

Таке питання постало переді мною, коли друзі, оженилися торік, запросили нас з чоловіком на день рожденья їхньої дочки Аліси. Дівчинці всього 6 місяців, а що дарують дітям у такому віці - загадка. Чоловік схитрував, покотив нібито у справах (ну спочатку-то і правда у справах), а потім подзвонив і заявив самим невинним голосом: «Ну вибери сама, що дарувати, а?» Як не дивно, спочатку я зраділа по магазинах прогуляюсь! Але вже через дві години блукань по дитячих відділам я розпатлана і спітніла дзвонила чоловіку з криками: «Уб'ю негідника!» Ну загалом, перше на що я звернула свій погляд - це дерев'яні кубики, кульки і фігурки, які потрібно підбирати за формою і завантажувати в дерев'яний маленький ящичок для дітей від 9 місяців. А що? Діти ж швидко ростуть, вже через три місяці шестимісячна Аліса буде щосили розбиратися в геометричних формах і розвине моторику ручок. Нормальний подарунок на рік дитині Ну а в 6 місяців все-таки зарано. У наступному магазині мені на очі попалися м'які циліндри під назвою «Мякиши». Там було штук 9 в упаковці, деякі з яких подзенькували і постукували. Всі вони з кумедними мордочками, їх можна просто розглядати, тримати їх за «ручки» або будувати з них будиночки. До цих же м'якушки ставилися і прикольні іграшкові черевики зі шнурками і липучками яскраво-зеленого кольору. Продавщиця розповіла, що її племінник навіть намагався таке взуття собі на ноги приміряти, коли вона вручала подарунки для дітей на Новий рік. Вона ж намагалася мені впарити іграшку-подушку у вигляді кота з вишневими кісточками і лікувальним ефектом для розвитку моторики малюка. Лікувальний ефект полягає в тому, що цю подушку потрібно нагрівати і прикладати до однієї з частин тіла дитини, малюк прогрівається і перестає боліти. А ще на ній можна просто спати. Повна сумнівів я побрела в інший відділ. Там мені сподобалася така класна річ - машинка, яка зигзагами скочується по дерев'яній драбинці. Як мені пояснили, це для того, щоб дитина стежив за машинкою оченятами і таким чином розвивав координацію очей і поліпшував зір. Але я її не купила, бо для дитини 6 місяців від народження - це явно не те, ще в рот затягне да проковтне коліщатко не дай Бог. Зрештою, я вже почала подумувати про те, щоб подарувати в подарунок дитині звичайну брязкальце. Точніше не зовсім звичайну, а дерев'яну. Особисто я ЗА іграшки та подарунки для дітей з дерева, все-таки вони з екологічно чистого природного матеріалу, а не з китайської токсичною пластмаси. Але незважаючи на доступність (здавалося б) матеріалу такі іграшки досить дорогі, і самотня брязкальце потребують в будь-якому випадку якогось доповнення до себе. А якого - це ж ще придумати треба. Кинулася я вже в повному сум'ятті у відділ дитячого одягу, але тут сили мене покинули - я зрозуміла, що серед такого достатку сорочечок, повзунків, штанців, чепчиків і платтячок, вибрати просто не реально. А раптом мамі Аліси не сподобається розфарбування або у дитини нестандартний розмір або ... і ще мільйон або. Закінчилося все тим, що я подзвонила чоловіку в черговий раз, і він за своїми секретним каналам уточнив, який іграшки у дитини ще немає, і яку вони віддають перевагу. Виявилося, що м'які кубики якраз не завадять. Так що в черговий раз я переконалася, що найкращий подарунок - це подарунок на замовлення =))) Схожі публікації:

Немає коментарів:

Дописати коментар