пʼятниця, 27 березня 2015 р.

38 тижнів 5 днів вагітності

всім привіт) ... ми в р к б ... сьогодні третій день ... Роман спить і я вирішила Поки розповісти про свої пологи. Все почалося з легкої нудоти ще в середу ... прямуючи на прогулянку ... чоловік дивлячись на мій живіт сказав .. «все вже ... вистачить його тягати ... пора народжувати» ... ну і син мабуть прислухався до слів тата)). Четвер ... ранок ... подташніва ет ... йду в душ ... а там виділення ... про які я вже писала ... Наведіть я порядок ... приготувала голубці ... поїла). Вирішили подивитися фільм .. «інша жінка» ... лежу ... відчуваю ... тягне сильно ... плюх ... і тече)) ... біжу в ванну ... чоловік викликає швидку. Приїжджаємо. Відкриває тітка .. (і чому вони все ж незадоволені ... адже і не вночі приїхала ... о сьомій вечора) ... запитує ... де сутички ... куди ставитеся ... чому до нас ... показую їй візу професора ... вона .. «він не наш співробітник ... їдьте в трійку »... потім мабуть подумавши що вона не може одна приймати такі рішення ... вирішила зателефонувати завідуючої)) ... та дає добро на моя госпіталіза цію ... але підказками ... що народу багато ... день доведеться в коридорі провести ... по фігу ... вирішуємо з чоловіком) ... залишаюся. І ось оформлення ... купа паперів ... підійшла лікар ... мене переодягли ... провели все процедури ... бурчать .. «сутичок немає ... головка високо» ... я намагаюся виправдатися ... другі пологи ... преждевре. старіння ... і взагалі що за негатив? .. вони мені ... немає ніякого негативу ... вам здалося)). відправляють чоловіка за панчохами і мішками для сміття)) ... це у них обов'язково ... при цьому витягують мій халат ... сорочку ... типу у них все своє. Піднімаємося на четвертий поверх ... проходжу в оперзал ... відразу скажу насправді все цивільно ... ставлять ношпу ... час 20.30 вечора ... і через 10 хвилин мене почало схоплювати ... через годину сутички вже були через кожні півтори хвилини ... поставили КТГ ... не вірять)) ... переконалися ... але відкриття всього 5см ... час годину ночі ... а мене тужить ... лають ... порвеш ... по фігу ... нічо не можу з собою зробити ... на кожній сутичці думаю про дитину .. «ну давай же малюк ... просувайся» ... лежу ... стояти вже не хочу ... думаю встану тепер тільки народивши)). Потуги посилюються ... час два ночі ... мимоволі кричу ... несильно)) ... підходить в черговий раз лікар ... ну і чого кричимо ... рано же ще ... дивиться мене ... "санітарка клич всіх ... почалося" ... ось так то ... блін ... рано) ) ... так мені легко стало відразу ... лампи ... освітлення ... халати ... п'ять чоловік навколо тебе ... я не одна ... ура) ... сутичка ... тужся! .. стараюсь ... згадую про дихання ... не-кричу ... всі сили туди ... не виходить ... і так чотири рази ... лікарі терпляче чекають ... і я чекаю п'яту сутичку ... ну все думаю ... народжуй! .. сутичка ... подих ... видихаю по чуть ... чуть туди ... ще раз вдих ... видихаю ... «ще ... ще ... ще» доноситься до мене голос лікаря ... третій захоплення повітря швидкий ... тужусь ... ииии ... відчуваю як він плюхнувся їм на руки ... боже ... яке щастя))) ... прислухаюся ... відкашлюється ... нууу ... де ж крик ?? ... і ось він рідненький ... такий рідний голосок ... і перші його «УАА»)) ... народжую послід ... малюка ложат на животик .. «ось воно щастя»)) ... в цей час обробляють ... бурчать .. «ось рано тужилася ... в двох місцях шийку порвала» ... да по фігу ... зашивайте)) ... мені вже все одно ... я цілу верхівку малюка) ... Ось такі пологи ... підсумок води відійшли о сьомій вечора ... в дев'ять сутички ... і в трпі ночі син) ... чи піду я за дочей? .. питання часу) ... чоловік весь цей час був на телефоні ... підтримував як міг ... смсіл під час сутичок ... у мене не було сил писати ... і я дзвонила ... нееет ще ... сутичку ... дишууу ...)) ... як народила ... подзвонила і привітала з сином) ... По приводу місць ... їх дійсно не вистачало але в п'ятницю годині о п'ятій ... нас вже перевели в палати двомісні ... а до цього зібрали в одному пологовому залі чотирьох дівчат з дітьми). щас про болю нагадує тільки обробки і матка періодично скорочується ... але дивлюся я на своє щастя і все відходить на задній план))) ... легких пологів всім матусі ... дякую що дочитали!

Немає коментарів:

Дописати коментар