пʼятниця, 27 березня 2015 р.

37 тиждень вагітності 2 пологи

* Привіт усім! Напишу-ка і я)! У 33 тижні поставили загрозу передчасних, відкриття 1 см, пролежала тиждень, відпустили помолившись)) Рівне в 37 тижнів прийшла на прийом до лікаря і вона сказала «ну ось, тепер, якщо що почнеться, зберігати не будуть, їдь відразу народжувати, в 37 тижнів дитинка вважається доношеним ». Мабуть, мій дитинка це почув. Це була п'ятниця, ми з чоловіком і невеликою компанією вирішили піти в літню кафешку, думаю, нехай чоловік розслабиться, а то скоро на стрьомі треба бути. Розслабився ... Прийшли додому, він спати завалився, а по телеку Лепс ... концерт, і думка в голові промайнула «тихіше треба зробити, а то зараз як заспіває, що не народити б». Ну і раненько встала з черговим відчуттям, що упустила, описалась (у мене на останніх місяцях постійне нетримання ніби було)). Ходжу, а у мене прям струечкой. У голові «спокій, тільки спокій». Хвилин 15 походила, час 7 ранку, відчуваю схваточкі пішли. Пішла будити благовірного. Кажу «пупсик, у мене походу води відходять, ти поспи пару годинок і поїдемо». Він головою кивнув. А через 2 хвилини вилетів з кімнати з червоними очима, з скуйовдженим волоссям (як у пташенят вилупилося) і з виряченими очима мені «який на" піп "поспи, а я то теж" угу ", говорю» ?! Ну і почалося, «їдемо?», «Ну що, може вже поїдемо»? Ну я потихеньку помилася, підстригла нігті, дозбираються сумки на «післяпологову» і ми висунулися шарахаючись даішників. Поїхали в пологовий будинок при 15 ДКБ. Приїхали без домовленостей, просто за фактом з водами і сутичками. Прийняли як дочка рідну. О 9:10 подивилися, відкриття 2 см вільно. Чоловік наостанок сказав «головне не ссать» !!! Цю фразу я повторювала про себе пізніше ... Ну далі як по нотах, клізма, УЗД і в родову. Поки могла писала смски всім, що поїхала народжувати, переодически корчиться від болю. Потім стала підвивати, потім подкріківать, ну а потім вже і кричати. Я весь час питала, невже одна я кричу, чому всі мовчать ?! На що мені акушерка сказала, що я нетерпляча, а ін. Акушерка зайшла і сказала «так ти своєї епідуралку б вколола, вона б теж терпляча як інші була». Загалом я і маму кликала, і Господа згадувала (коли народжувала першого, думала і вірила свято, що це кінець і я вмираю, про що і повідомляла всім лікарям) і коли почула крики «допоможіть, вмираю» з сусіднього боксу, перейнялася і трохи мало не закричала «Не умреееешь»))). Загалом, о 14:00 прийшла лікар і сказала довгоочікувану фразу «ще пару схваточек і підемо народжувати»! Про як я хотіла це почути! І ось через пару «схваточек», а точніше схватіщей)) !!! я «вспархнула» на це крісло, так як мене вже стало тужити так, що думала очі лопнуть. Акушерка села на стільчик навпроти мене і сказала «не кричати» !!! і тужитися 3 рази за сутичку. Ой ... ох ... Як же я намагалася, але не кричати не змогла. Було відчуття, що мені просто підпалили промежину)! Це навіть було схоже на гарчання дикого звіра, за що я потім просила вибачення ... і мене простили, сказавши, що «вже забуте». У другу сутичку, на другий потуги я відчула полегшення, а через секундочку крик, але вже не свій, а свого міні-пупсика. Мені показали вузол, який був на шийці, сказали що могло б бути, але всі ці пристрасті мене вже мало цікавили! Ось. Усім, кому тільки належить зустрітися зі своїм малишом- удачі і головне «Не ссать» !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар