пʼятниця, 27 березня 2015 р.

26 тиждень вагітності двійнятами

Нарешті та знайшла я час для написання довгого шляху до моєї многомама. Історія починається з того що 7 серпня 2013 року в 5 ранку я стала мамою. Моє сонце моє життя мій Ахма живий рідний, він вижив не дивлячись ні на що радості не була межі. Народила сама без розривів і тріщин і відразу ж була готова йти за сестричкою для мого синочка. Я завжди хотіла дуже велику сім'ю і особливо діток погодок. Але я як та думала піти за другим не раніше 9 місячного віку старшого, тим більше у Ахми були проблеми зі здоовьем. Ми були на гв до 3 місячного віку і ось рівно в 3 місяці на ранку в мене температура 39,8 і очееень боліла груди, підсумок антибіотики тиждень. Син був на суміші, але я зціджувала нерегулярно але все ж. Нам лікар сказала що якщо ми на гв то до 4х місяців вагітність не настає, ось ми і не оберігалися. Успішно пройшовши курс лікування я знову намагалася перейти на повне гв. була важко молока не хапав син цілими днями я грудях. Груди хворіла, але не настільки щоб не могла годувати. через кілька тижнів у мене синок і чоловік отруїлися і виривали. Мене почала нудити я думала теж отруїлася. Але з кожним днем ??все гірше і живіт нив. я на ранку зробила тест цифровий, не дочекалася результату і пішла на узі. І ТАМММММ офигеть просто трійня, разнояйцевие близнюки. я прям вся в сльозах моя мрія трійня. будь-яка дівчина просто мріяти не могла б про таке щастя і ось воно в мені. проходила ооочччеенннь складно старший примхливий від циці не відходить взагалі і так я його до 6 місяців прокормила. Один день у мене була три дні температура і потім з'явилися плями на тілі підсумок ... кір. На 12 тижнях мені сказали що дітки живі і там два пацана і дівка. але потім на 14 тижні, пішла кров дуже багато крові. як опинилася була гематома і через це один малюк не отримував харчування і не розвивався довелося прибрати щоб врятувати тих двох провели операцію і поставили 4 шва на шийку. Так я шкодую як же мені прикро мій янголятко мій дитинка. Але у мене завжди в одну купу. і ось через тиждень у мене син з температурою потрапив до реанімації. І знову я всі сили доклала до порятунку сина. Живіт ріс не по днях а по годинах. Рівно 26 тижнів І ось так склалася що в 10 ранку у мене відійшли води. Благо ми були в той момент в Москві. Але ми були одні з сином. чоловік повинен був прийти через 2 дні. Але мої Торопижка вирішили з'явитися на світ. Отже я подзвонила в швидку, швидко зібралася і ми поїхали. Руки тряслися так прикро була. Я приїхала туди подивилися розкриття була але все передні води повністю відійшли. поставили крапельниці і стали чекати. Готували діток до народження. І ось о 3 годині дня у мене почалися перейми на початку я терпіла але блтже до кінця я просто ревіла, швидше від образи і страху. і ось годину ікс близький початку тужити. поруч була готова операційна раптом доведеться робити кесарева. Перша потуга народила першого сина в 18:45, він не закричав одразу відвезли його в реанімацію. вага 820 і 36 см. як я народила другу я навіть не помітила. Я налаштовувалася на другий як уже чую його крик, така я була щаслива. вага 1085 і 39 см. але його теж відвезли в реанімацію. Народила без розривів. хлопчики були на ШВЛ. Такі вони крихти такі маленькі такі худенькі Мої Джамбулат і Джабраїл. діти живі і почуваються добре. молодший дихає сам, старший поки на ШВЛ. Ми сподіваємося і чекаємо. ооччееннь люблю своїх діток. Ви тільки живіть тебе люблять і чекають. ось так вони лежать. Старший синок весь день провів у медсестри і тільки на ранку прийшла мама і його забрала. Начебто все спасибі хто дочитав. між мої дітками різниця 9 місяців і 27 днів. Я найщасливіша. А так я вже вдома до діток йду два рази на день, а так сиджу зі старшим. він знову схуд і я вирішила його годувати грудьми. молока очеень багато. синок від радості прям верещить. Спочатку на мене дивиться потім на цицю і з посмішкою до вух смокче цицю

Немає коментарів:

Дописати коментар