пʼятниця, 27 березня 2015 р.

25 тиждень вагітності температура 37

 Я вже хворіла кілька разів за зиму ГРЗ та бронхітом.6 днів тому піднялася температура до 37.2, хоча більше ніяких симптомів не було. Почала приймати таблетки від грипу на основі парацетомолу, але кожна ранок температура піднімалася знову, причому саме 37.2. Сьогодні вирішила, що без антибіотиків не обійтися, в аптеці порадили Макропен (макролідний антибіотик). Почала його приймати, але зараз задумалася, чи треба? І якщо не треба, то що робити, і кидати його застосування напевно ... Читати відповідь 3 проблеми в одному флаконі. Здравствуйте! Давно нічим простудних не боліла, а тут раптом все відразу навалилося: почалося все з температури 38.5, благополучно пройшла до ранку. Одночасно з температурою з лівого ока почалися рясні виділення (чи то гній, чи то ще щось ...), на наступний день очі взагалі не змогла відкрити - злиплися ... Температура на наступний день також піднімалася, але вже не так високо. Далі заболіло горло, ну і на довершення всіх радощів, здається, почався ... Читати відповідь мені 19 років. вагітність 24 неделі.3 рази хворіла на застуду, лікувалася народними засобами і те що лікар прописала. після цього зробила узі і сказала, що плід розвивається добре, потологии нет.4 раз я захворіла сильніше. тем. місцями 37.4,37.7, найвище це було 38.0. були ломки в тілі, пітливість, тиск на очі. розтирали горілкою, що б збити тем., але це не допомогло. Я не витримала і випила колдрекс, мені стало набагато краще. в натаціі було написано, що вагітним проконсультуватися з ... Читати відповідь у мене грип вже близько треч месизев і до сич пір ні як не проcодіт. голова не болить. просто постійно очота спат, очі втомлюються, кащел естно НЕ вичодіт. десь у грудях застряг. немноjко горло болить. посплю і ніхего. через деякий времаи опеньків починається. вже столко таблеток випила. я сеичас НЕ пю таблетки, потомущто незнаю, можт побут я вагітна. і грип не прочодіт, і таблетки піт боис. Незнаю, щто мені делат. постійно втомленою. я сеичас в иjнои корее, а ич таблетки мені не допомагали. а ніхего ... Читати відповідь Мені 23 роки, перебуваю на дев'ятому тижні вагітності. Три дні тому примудрилася захворіти - температура 37,2; поганий нежить, кашель. Намагаюся лікуватися усіма відомими мені і моєму оточенню народними засобами (полоскання шавлією, інголяціі настоєм евкаліпта, часник скрізь і т. Д.) І, природно, закапую інтерферон. Результати є, але все ж не дуже істотні. Неровнічаю через дитину, через те, що кидаю курити - хочеться до неможливості, а можна, ще й горло Борлу ... Читати відповідь У мене 11 тижнів вагітності. Тиждень тому захворіла на грип. Була висока температура до 39,6, нежить, кашель, озноб, нудота. Відчувала себе дуже погано! Нічого не їла. Вночі не могла заснути. Було так погано, що викликали швидку (вночі). Лікар сказав нічого не пити з ліків, т. К. Це може погано відбитися на малюкові, але при високій температурі - парацетамол. Я збивала цими пігулками і спиртом + оцет (протирала тіло на виході великих судин). У мене таке питання. Як ... Читати відповідь Чоловік захворів на грип, дочка (6 років) відправили до бабусі, щоб не заразилася. Виявилося, пізно, у неї там почався нежить, кашель, біль у животі (у чоловіка так само починалося). Що робити, чтби уникнути ускладнень? Чи можна давати будь-які ліки самим їй чи обов'язково викликати лікаря (останнє пов'язане з труднощами, т. К. Бабуся в Південному Бутово, туди лікаря викликати проблематично). Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар