неділя, 29 березня 2015 р.

16 тиждень вагітності кашель

  Я захворіла вірусною інфекцією на першій-другій тижні вагітності, ще не знаючи про те, що вагітна. З'явилися головні болі, ломота в суглобах, слабкість, температура навіть з ранку 37,3, увечері до 38, плюс ознаки початку риніту, закладеність в носі. На наступний день до цього додався сухий кашель, мокротиння не відокремлювалася. Інфекція почала опускатися в бронхи і спочатку діагностували трахеобронхіт, а потім і просто бронхіт. Так як бронхіт у мене хронічний і у мене ... Читати відповідь Я захворіла на грип і пила антибіотики лікувалася два тижні, потім дізнаюся що вагітна, але термін зовсім маленький. Чи позначиться моє захворювання і прийняття антибіотиків на дитині? Дуже хвилює це питання. І ще досі нежить капаю краплями піносол, чи варто продовжувати капати чи ні. І що ви скажіть про вітаміни Матерна, може мені їх почати приймати зараз чи все ж спочатку проконсультуватись з лікарем. Читати відповідь Допоможіть будь ласка! Я дуже переживаю, так як на третій тижні вагітності захворіла на грип. Температура вище 38.0 не піднімалася. Брала гріпферон (краплі в ніс), бромгексин і сироп від кашлю бронхолітин. Лікар-гінеколог на мої запитання з приводу можливих ускладнень від відповіді ухилилася. Призначила УЗД, але що воно покаже на 5-му тижні? !!!!! Якщо грип або лікарські препарати пошкодили плоду, то краще робити аборт якомога раніше! Я б дуже хотіла народити дитину, але ... Читати відповідь 1 листопада я зробила тест на вагітність. Результат був позитивний. Затримка становила близько 2-х тижнів, і була вже нудота вранці. Ще через 2-3 дні я захворіла ГРВІ. Була температура від 37,5 до 37,8, дуже сильний нежить, боліло горло. Все це тривало близько 2-х тижнів. Я турбуюся, як це відбилося на дитині. Зараз термін вагітності близько 25 тижнів. УЗД ніяких відхилень не виявило. Чи можна зробити якісь додаткові аналізи на наявність відхилень у дитини? Читати відповідь Я зробила щеплення Грипол на терміні беременності6-7 тижнів, тепер генетики ставлять ризик ВПР 8%, причому не питаючи, яку я ставила щеплення і яка була реакція організму на неї. Реакції не виявлялося ніякої, сама ж я читала, що Грипол можна застосовувати під час вагітності, протипоказанням є тільки індивідуальна непереносимість препарату. Зараз 18 тижнів, вагітність розвивається нормально. ПИТАННЯ: чи є якісь підстави для занепокоєння щодо ВПР ??? У ... Читати відповідь На терміні вагітності 7-8 тижнів я зараз переношу ГРВІ, можливо грип, температура не піднімалася вище 37,5, нежить, кашель. Брала одноразово еффералган, аспірин, санорін, піносол. Якої шкоди на плід могли надати грип та дане лікування і які діагностичні методи дослідження можна застосувати в даному випадку. Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар