неділя, 29 березня 2015 р.

12 тижнів (+ перше планове УЗД)

      Після того, як одного разу побачила желаннние //, просто молилася пережити небезпечний період вагітності та зберегти наш з чоловіком клубочок щастя, зараз початок 13 тижня і мої страхи трішки вщухли))) Відчуваю себе чудово, на лікарняному здорово відпочила, набралася сил і енергії для ще 2 місяців роботи до відпустки, правда розучилася вставати рано, доведеться брати себе в руки ... Майже добігає кінця 1 триместр моєї вагітності, у зв'язку з відсутністю токсикозу, взагалі не відчуваю себе вагітною, досі дуже часто бігаю в туалет ( кажуть, що ближче до екватора це проходить), апетит зменшив оберти, тепер не відчуваю себе Обжорка, у зв'язку з чим трохи скинула в вазі, сьогодні вранці на вагах було 50,4 кг, а ось моя вага в динаміці (буду вимірювати після кожного відвідування гінеколога): Живіт ніяким чином не заважає - одяг підходить вся добеременное, сплю по колишньому на животі. У плані переваг в їжі - на початку вагітності дуже сильно хотілося всього м'ясного, прям з борщу м'ясо виловлювала одне, а зараз навіть від ковбаси стає добре, не мутить, а як то просто не добре, омлет любила дуже, кожен день є могла, Зараз же - беееее, не тягне зовсім і моя невелика проблемка - ущемляє малюка молочними продуктами, п'ю тільки Активіа кефірну і чай з молоком, хоча знаю, що для малюка дуже корисний сир, але поняття не маю, як його в себе запхати?!. ... Животик мій, як мені здається, перебуває зараз у тому ж стані, що і на 8 тижні (саме до того часу я наївся собі невеликий мішечок): Сьогодні так само ходили з чоловіком на 1 планове УЗД (рівно 12 тижнів), до нього було ще 2 позапланових, в 6 і 9 тижнів - у зв'язку з моїми побоюваннями через невеликі мізерних виділень, зараз, на щастя все гаразд, нічого не турбує. Результати УЗД: КТР 52 мм - відповідає менструального терміну вагітності; Вага - 58 грам; Частота серцевих скорочень плода - ритмічне, 154 удари на хвилину; Товщина комірного простору 1,4 мм; 4 шлуночок головного мозку - 2,1 мм; Кістки носа - 2 мм; Переважна локалізація хоріону - задня стінка, область внутрішнього зіву; Структура хоріона - не змінена, товщиною 14 мм; По задній стінці не стійкий тонус; Спектр кровотоку в венозній протоці - не змінений; Висновок: Вагітність 12 тижнів. Небезпека кровотечі. З приводу небезпеки кровотечі - сказали не турбуватися, т. К. У мене всього-лише низька плацента, ніби як для мого терміну це нормально, довірюся лікарям і не полізу вичитувати яку-небудь жахливу інформацію в Інтернеті .... Нам записали кілька роликів на диск, на жаль не можу їх сюди вставити, зате поспішаю показати Вам наше маленьке скарб: Але це все, що стосується медичних показників, а тепер всі мої відчуття: прокинулася спочатку в гарному настрої, не поспішала швидше потрапити на УЗД, просто насолоджувалася добрим ранком , з'їздили з чоловіком у справах і потім відправилися на побачення з малюком, як тільки нас викликали, почалося невелике хвилювання, дуже вже я начиталася про перше УЗД, наскільки воно серйозне, загалом тим самим воно стало і хвилюючим для мене, лягла на кушетку, чоловік сів поруч, включився екран .... і тут ми бачимо, як борсається він .... наш маленький карапуз :) До чого ж це мило .... І як же сильно він змінився, по-перше підріс, у нього виразно стало видно ручки з усіма пальчиками і ніжки, також стало видно хребет, а по-друге, він супер-мега-гіпер-активний малюк, УЗІстка просто не могла наздогнати його своїм датчиком, як рибка бультихался і вислизав від неї, чтоже буде зі мною, коли я почну відчувати всі його поштовхи, страшно подумати))) То він лежав на спинці, а через 2 секунди, ми вже відем його на животику, то головкою лежить направо, то наліво ... якщо про це можна судити, як про його характер, то після народження, малюк своєю активністю буде створювати ілюзію, що в мене дитя 3, не менше))) А взагалі, коли я почула, про те, що товщина комірного простору в нормі, я вже заспокоїлася і просто насолоджувалася всім процесом, милувалася так, що аж розчулилася і по щоці покотилася сльоза :) татко наш менш скупий на емоції і тим не менш він аж пищав від щастя: "ой, це його ніжки", "ой, дивися, який активний", "ой ..... "і далі в цьому дусі :) кумедне видовище :) вийшли такі задоволені з кабінету, тепер з нетерпінням чекаємо наступного УЗД, хочеться вже знати хто в будиночку живе :) Поки нам сказали, що можливо дівчинка, але судити рано , т. к. розгледіти заважала пуповина, надмірна активність малюка, ще ми прикривали своє містечко то ніжками, то ручками (соромимося), та й взагалі ще термін маленький .... Вирішили з чоловіком, що коли дізнаємося стать дитинки, будемо зберігати цей маленький секретик до самих пологів ....

Немає коментарів:

Дописати коментар