четвер, 19 березня 2015 р.

11 ембріональна тиждень вагітності

 Здравствуйте! У 26 тижнів потрапила до лікарні з діагнозом загроза переривання вагітності (вагітність перша ні абортів, ні викиднів не було). Болей ніяких не було, просто кров пішла, але десь через 20-30 хвилин припинилася. Лікарі думали плацента, але виявилося, що у мене ослаблена коротка шийка матки, потім почали підтікати води при ходьбі, лікар призначила постільний режим і постійно носити бандаж. Ще сказала, що мені головне до 7 місяців дотягнути, а там уже не все так страшно буде .... Читати відповідь Здравствуйте! За результатами УЗД (3 триместр) мені поставили фетоплацентарну недостатність (відхилення від норми невеликі) і прописали курантил, рибоксин та ін'єкції нікотинової кислоти 1% (внутрішньом'язово). В інструкції із застосування нікотинової кислоти написано, що протипоказано при вагітності. Коли я показала це лікуючого лікаря, він сказав, що ми всім так призначаємо, і що це нешкідливо. Підкажіть, будь ласка, чи можна приймати дані ліки і наскільки небезпечний його прийом? Заздалегідь ... Читати відповідь Здравствуйте. У мене в анамнезі дві невдалі вагітності. До 27-30 тижнів вагітність протікає ідеально. Обидва рази у мене не було ні токсикозу, ні набряків, ні тиску. Всі покладені аналізи та обстеження фахівців проходили своєчасно. Інфекцій і відхилень у розвитку плоду не виявлено. Будь-яких відхилень в положенні і стані плаценти теж не було. До вагітності ставилися дуже дбайливо. Не було ні стресів, ні фізичних навантажень. Але на терміні 27 і 30 тижнів відбувається ... Читати відповідь У мене в квітні цього року стався викидень на 12 тижні, аналізи були всі в нормі, остаточну відповідь лікарів - слабка плацента була. Моя думка, що мені до 12 тижнів зробили 3 рази УЗД, і 4 раз УЗД всіх органів, всі результати хороші, потім здавала багато мазків і всі аналізи, загалом, обстежувалася повністю. А зараз у мене вже 5 тижнів вагітності, пройшло всього 4,5 місяці, навіть боюся йти до лікарів так рано, що мені зараз робити, може просто на УЗД окремо сходити? Але рано теж не хочу ... Читати відповідь Здравствуйте. Я зараз на 14 тижні вагітності, і в мене повне передлежання плаценти. Вагітність друга. Першого я народила сама, але плацента теж була не на місці, але все ж повного передлежання не було. Справа в тому, що у мене загин матки, і я боюся, що цього разу вона не мігрує. А зараз вже є невеликі кровотечі, та й живіт іноді болить. Я хотіла б дізнатися який спосіб життя мені треба вести. Лікар сказала тільки, що не можна вести статеве життя, а свекруха каже, що не можна ... Читати відповідь Доброго времени суток! Мені 30 років, довго не могла завагітніти, ось недавно перенесла операцію з причини позаматкової вагітності з видаленням правої труби. Підкажіть, будь ласка, після якого періоду часу можна знову почати планувати вагітність, яка реабілітація (не рахуючи фізіотерапії) повинна відбуватися після подібного втручання. Як потрібно себе берегти (за висловом гінеколога)? Спасибі! Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар