четвер, 19 березня 2015 р.

«Переселення» в окреме ліжко в 1 рік і 11 місяців - BabySleep

 До 1.10 ми з донькою Женею спали спільним сном. Так би ми і спали досі (чоловік мій в це не вірить, а я так цілком), якби не ідея народити другу дитину з маленькою різницею у віці. Різниця вийшла 2 м 3 міс. ГВ до того часу ми абсолютно безболісно згорнули. Спати з двома дітьми нам не хотілося. І тісно, ??та й взагалі - навіщо? Женя спала добре, протягом дня ми приділяли їй максимум уваги, чому б її не відселити спати в окрему кімнату? Ми визнали за необхідне відселити її ДО народження другої дитини, щоб у неї не виникло відчуття, що ми її вигнали через нього. І ось в рік і 11 міс. ми стали укладати її спати окремо. На великому ліжку - звичайної, дорослою, 90 см шириною. Спочатку хтось із нас лежав з нею, поки вона не засне, після чого йшов. Якщо вона прокидалася вночі і починала плакати, то ми (зазвичай чоловік, т. К. Ми вирішили, що я буду відповідальної за сон молодшої дитини, а чоловік - за сон старшої, і вирішили і до цього теж заздалегідь її підготувати) просто приходили до ній, лягали поруч, чекали, поки вона засне і йшли. Поступово вона звикла, бігати до неї доводилося все рідше, вона вже не плакала, а просто кликала: «Тату!» В 2 м 1 міс., За 2 місяці до народження малюка, ми перейшли в завершальну фазу операції. Готував до сну її чоловік, а вкладала її тільки я, щоб кожен день дотримуватися всі нюанси і все робити послідовно. Увечері ми пішли гуляти в парк, де був звіринець. Були там до закриття, поки не почало темніти і нас попросили піти. Дружині я пояснила, що всі тварини лягають спати, і нам теж пора спати. Потім поклала її, але не лягла з нею, а села у неї в ногах. Женя початку було хникати, але я нагадала їй, що «Ніч, темно, мавпочки сплять, папуги сплять, і нам пора спати ...», сказала, що буду сидіти з нею поряд, і гладила їй ніжки. Вона заснула. Потім кожні кілька днів я трохи міняла процедуру засипання. Через 2-3 дні я вже не гладила їй ноги, а просто тримала на них свою руку. Потім, ще через пару днів, я, дочекавшись, коли вона затихне, але ще не засне, виходила з кімнати. Починала плакати - тут же поверталася, сідала на ліжко, гладила ноги, повторювала «мантру» («Ніч, темно, мавпочки сплять, папуги сплять, і нам пора спати»), вона заспокоювалася, я йшла. За кілька днів вона стала засипати дуже швидко, хоча в перший день я ходила туди-сюди хвилин 40, не менше. Потім я кожні пару днів трохи міняла процедуру промовляння «мантри» - я вже сідала не так на ліжко, а на підлогу поруч з ліжком, потім - на підлогу в центрі кімнати, стояла в кімнаті, стояла на порозі кімнати, в коридорі поруч з кімнатою. А днів через 10 вже й не потрібно було нічого говорити - чоловік її готував до сну, вона підходила до мене, цілувала, бажала добраніч, сама лягала в ліжко і тут же засинала. Вночі вона пару раз кликала нас, але досить було заглянути в її кімнату і сказати щось заспокійливе, щоб вона відразу заснула знову. Ми їй пояснили, що кожен раз, коли вона нас кличе, ми обов'язково відразу приходимо. Вона кілька разів перевірила це, повірила і заспокоїлася, перестала звати. За що залишилися до пологів півтора місяці навик закріпився. Поступово вона зовсім перестала кликати нас ночами. У наше ліжко вона не попросилася вночі жодного разу досі. Тетяна

Немає коментарів:

Дописати коментар