вівторок, 17 березня 2015 р.

Дитина часто тре очі [Архів] - Львівський форум Медичного Сервера

Моїй доньці 5 місяців, і вже мінімум 2 місяці вона тре очі. Можливо, це почалося і раніше, просто не було так яскраво виражено, та й з координацією було кепсько. Практично завжди вона тре очі, коли їсть (повністю на ГВ), крім нічного часу. Коли починає терти очі, то плаче. Може терти очі уві сні або коли грає. Ми були у двох окулістів, обидва не знайшли якоїсь очної хвороби, але виявили, як я зрозуміла, занадто яскраво виражений венозний малюнок (на укладенні написано - вени кілька повнокровні; якщо необхідно, я викладу висновок цілком). У зв'язку з цим обидва окуліста відправляють до невролога. Ми вже були у неврологів (не з приводу очей), нам ставлять горезвісні ПЕП і ВЧД на підставі клінічної картини та історії вагітності та пологів. І треба зазначити, що я уважно шукала невролога в місті, а не пішла до першого ліпшого. Підкажіть, будь ласка, чи дійсно потрібно йти до невролога з приводу наших очей і які питання можна йому задати, якщо будуть ставити знову ВЧД і прописувати несамовиті ліки типу диакарба з аспаркамом? Або потрібно далі ходити по окулістів? (Хоча й окуліста я теж шукала). Про що може свідчити повнокров'я вен, якщо крім тертя очей ніяких скарг немає? І в чому ж може бути причина того, що дитина чухає очі? Я помічаю, що вранці (після сну) у дочки очі сухі (в сенсі, шкіра навколо очей - на ній як би білий наліт, який я змиваю при ранковому туалеті). Також іноді помічаю малюсінькі виділення в куточках очей біля носа. Вони такі маленькі, що якби я спеціально не шукала, то не побачила б. Це теж буває тільки після нічного сну. Один раз помітила злиплі вії на одному оці. Але це я вже нібито намагаюся знайти симптоми якого-небудь коньюнктивита. Шановні лікарі, могли б ви допомогти знайти проблему? Я готова відповісти на всі питання, якщо зможу. П. С. Дитина народилася в строк природним шляхом, вага 3800, ріст 53 см, 7/8 балів за Апгар, в пологовому будинку токсична еритема. Пологи "ускладнені", тривалість 14 годин, почалися з підтікання вод, тому була стимуляція і прокол міхура. Обвиття не було, про гіпоксію нічого не говорили, а я спеціально запитати нема збагнула. Дитина йшла по родових шляхах горілиць. Було ручне відділення плаценти. Під час вагітності здавала аналізи на інфекції - все чисто. На ранніх термінах хворіла на грип. Токсикозу не було практично, всю вагітність була анемія (мінімум 101) і трохи підвищений тиск (до 135-140 верхнє, нижнє завжди 70-80). В останньому триместрі лежала в пологовому будинку з набряками (неглобальні), великими збільшеннями у вазі, білка в сечі не було.

Немає коментарів:

Дописати коментар