четвер, 12 березня 2015 р.

Годування дитини грудьми сонник

Годування дитини грудьми сонник Сонник Грудне молоко - значення і тлумачення сну Побачене уві сні грудне молоко уособлює жіночність, мрії про материнство, прагнення до стабільності. Сонник у більшості випадків вважає добрим знаком все, до чого сниться грудне молоко. Якщо уві сні довелося годувати грудьми малюка, сновидіння обіцяє виконання бажань, найбільш значущих для сновидца, матеріальне благополуччя, здоров'я і довголіття. Правда, все це за умови, що вам приснилося свіже, привабливе на вигляд і приємне на смак молоко. Для годуючих мам приснилися образи можуть являти собою відображення повсякденних турбот про маленького дитину, в яких годуванню, як відомо, відводиться особлива роль. Якщо довелося бачити уві сні грудне молоко, сонник пропонує придивитися до того, наскільки апетитно воно виглядає. Свіже, з солодким запахом обіцяє сновидцу несподівану радість чи чергове досягнення, яке значно підвищить його авторитет в очах оточуючих. Тлумачачи, до чого сниться мутний, скислий або будь-який інший відверто непридатний в їжу продукт, сонник натякає на непорозуміння і негаразди, можливо, хтось із ваших родичів або друзів доставить вам чимало клопоту. Коли доводиться годувати грудьми уві сні Якщо приснилося годування грудним молоком, сонник вважає подібне сновидіння великою удачею. Наяву сновидцу належить випробувати те саме блаженство і задоволення, яке добре знайоме годує немовля. Всупереч розхожій приказці, подібний стан можна випробувати, і будучи дорослим. Наприклад, коли несподівано виповнюється ваше найзаповітніше бажання або казавшаяся нерозв'язною проблема раптово усувається сама собою. Роз'яснюючи, до чого сниться, коли доводиться уві сні годувати грудним молоком немовля, сонник першим ділом згадує істинно жіноче прагнення до материнства. Подібні сновидіння часто відвідують жінок, які насправді мріють про карапузика. Побачене також може служити попередженням щодо взаємовідносин в сім'ї, натяком на те, що жінка неусвідомлено поводиться як мама по відношенню до дорослого чоловіка. Мова може йти про надмірну опіку або спробах контролювати чоловіка. Як повідомляє сонник, якщо вам пощастило уві сні годувати грудним молоком дитини, це означає, що найближчий період виявиться надзвичайно сприятливим для вас. Події дивним чином почнуть складатися в вашу користь. У ваші руки може потрапити важлива інформація, яка зробить вас господарем становища і дозволить приймати рішення, виходячи з власних інтересів. До чого сниться, як довелося годувати грудним молоком кошеня чи будь-яке інше істота, якій явно не призначений цей цінний продукт, слід розуміти, як заклик гарненько придивитися до свого оточення. З великою часткою ймовірності сонник вважає, що серед ваших близьких і знайомих вже завівся відвертий нахлібник або ж хтось має намір приміряти на себе цю роль. Все, до чого сниться годувати грудним молоком хлопчиків, сонник пояснює дуже просто: у вашій долі ось-ось настане період фантастичного везіння, можливо, він почався прямо зараз. За яку справу ви б зараз не взялися - кожне буде сперечатися в ваших руках. Можна без зволікання приступати до реалізації найсміливіших задумів, навіть тих, які за інших обставин могли б здатися нездійсненними. Чим більше хлопчиків вам вдалося нагодувати уві сні, тим багаторазово посилюється позитивне значення сновидіння. Сонник Годувати грудьми - значення і тлумачення сну Характерність такого сновидіння, полягає в тому, що насправді воно притаманне тільки жінкам. Багато жінок після народження малюка боятися втратити молоко, в цьому випадку годування груддю уві сні може виступати, як покажчик цього страху. Сон, в якому ви годуєте дитину грудьми, означає появу наяву нової людини у вашому житті, який поміняє ваше життя. Зазвичай таке сновидіння хороший знак, бачити уві сні, як мати годує грудьми свого малюка, означає сприятливі зміни в житті і можливість реалізувати задумане. Як трактує сонник, годувати грудьми уві сні - символ щасливого шлюбу і здорових дітей, так само такий сон може вказувати на якусь потребу. Сон, в якому, ви побачили, як якийсь чоловік смокче вашу груди, знаменували, що насправді він може заволодіти вашим майном. Так само такий сон передвіщає вам, що наяву вас можуть звинуватити в безнравственном поведінці. У соннику Міллера годувати грудьми або коли ви бачите годує жінку уві сні, є підказкою, що в реальності склалися сприятливі умови для того, щоб втілити задумане і реалізувати надані можливості. Як тлумачить сонник якщо уві сні ви побачили годує грудьми мати, значить, в реальності такий сон обіцяє заміжжя і багато діточок. Незаміжнім дівчатам такий сон пророкує радість, яка з хвилини на хвилину може змінитися смутком, а заміжнім - щастя. У соннику Девіда Лоффа годувати грудьми - таке сновидіння є відгомоном архетипних переживань особистості і може трактуватися як у прямому, так і в переносному сенсі, адже найчастіше в любовних відносинах жінка відіграє роль дбайливої ??матері для свого партнера. Для вагітної дівчини сон, у якому вона годує грудьми немовля, віщує швидкі та легкі пологи в реальності. Сон, в якому ви бачите свої груди брудної або забрудненої, пророкує появу суперниці наяву чи невдачу в любовних відносинах, скоріше всього вас чекає розчарування в обранцеві. Сон, в якому ваш шанувальник задивляється на вашу груди, означає, що в реальності ви поступіться чиїмось наполегливим залицянням. Якщо чоловікові приснилося, як він смокче жіночі груди, значить, насправді вам необхідно щось поміняти в своєму житті. Сонник Годувати На даній сторінці розташовані тлумачення снів наших користувачів на тему Годувати, якщо ви хочете дізнатися до чого сниться Годувати уві сні, то рекомендуємо вам перейти в наш сонник за посиланням нижче: Наснилося годувати Хлопчика грудьми, але потрібного тлумачення сну немає в соннику? Наші експерти допоможуть Вам дізнатися до чого сниться годувати Хлопчика грудьми уві сні, просто напишіть сновидіння в форму нижче і Вам розтлумачать що значить, якщо уві сні бачили даний символ. Спробуйте! "> Дарина: Здраствуйте! Сосни сьогодні немовляти хлопчика густе волосся з рудуватим відтінком, (уві сні я просто знаю що це хлопчик), він смокче мої груди і засинає я його укладаю поруч із собою на диван і не відходжу цілую, посміхаюся, поруч зі мною донька 4лет і чоловік. Але при цьому у мене і чоловіка шок від того що дитина з'явилася несподівано, як ніби ми не знали про його майбутнє народження. Підсвідомо я хочу дитину (хлопчика) тільки чоловік не хоче більше дітей. Спасибо большое. "> Дина: Мені приснилося що я народила здоровенького хлопчика. Я дуже щаслива уві сні. А потім я почала годувати дитину грудьми. А місяць тому мені приснився подібний сон, тільки там я народила дівчинку. Що це може означати? "> Наташа: Мені приснився хлопчик місяців 3 і це був мій син, я годувала його грудьми спочатку однією потім другий, я ще здивувалася що змогла народити третю хлопчика і ще подумала чому народилася не дівчинка. Він заснув і я дала пляшечку з молоком "> Марина: Мені наснилося народження хлопчика, самих пологів уві сні не було, мені приснилося ніби я його беру на руки, і починаю годувати, його личка я не бачу, але він такий гарненький здається мені, більше ні чого я не пам'ятаю. "> Катерина: я вагітна чекаю хлопчика, на паску сниться сон: Я лежу в ліжку поряд немовля тягнеться до грудей, я спочатку не даю, розумію що по терміну не може бути мій, у мене 7 місяців вагітності, а дитина для такого терміну виглядає досить великим, вгодованим, здоровим і активним. А старший синок підходить і каже - Мамо, він хоче їсти. І я даю йому груди, він починає активно смоктати, я дивлюся на свій живіт і розумію, що це мій малюк (живота у мене немає) "> ЖАННА: будинки гості, я на дивані сиджу з маленьким немовлям. У самої немає ще дітей але дуже хочу дитину. Хлопчик дуже хоче так пити молоко моє, але я Стеняев це зробити при гостях, а чоловік мій прикриває спиною, і говооріт годуй малюка. і я витягаю одну грудь і годую дитину. Бачу багато молока. не знаю яким чином але я бачу як він п'є багато молока. "> Олена: У сні я бачила здорового і міцного малюка. Я впевнена була у сні, що це мій син. Йому близько 6-7 місяців. На яву в мене дівчинка 7 років. Він посміхався, був дуже спокійний і я теж. Годувала по черзі то однією то я інший грудьми. Не знаю що під коло, але точно світить сонце, тепло почуття умиротворення і того що цей малюк мене оберігає .. А після пробудження залишилося відчуття годування. "> Леся: Мені приснився сон, у мене якимось чином (нізвідки) з'являється дитина, я хочу його назвати Макар, потім я його починаю, годувати грудьми, з рук його не спускалися, потім він захотів какати, і дуже багато какал. "> Асель: Снилося що тримаю в рука дитини хлопчика і кажу що не віддам його тепер, він мій, і прикладаю до грудей, намагаюся годувати, відчуваю як губами він смокче молоко, і мені трохи боляче"> Влада: приснилося, ніби я годую немовляти грудьми, всі знайомі мене вітають, думаючи, що це моя дитина. А насправді, це мій онук, син дочки, уві сні я її теж бачила. У реальному житті у мене є син-підліток, дочки немає. "> Анастасія: Наснилося як я доглядала за малюком (хлопчиком) намагалася погодувати груддю, дитина був спокійним. Коли намагалася погодувати груддю точно не знала є молоко чи ні."> Олександра: знаю що народила, намагаюся годувати грудьми, мила під краном попку і ніжки від какашок, і в підсвідомості знаю що в мене має бути сім дітей народитися, збираюся в пологовий будинок. "> Надія: я у світлій кімнаті. лежу на ліжку на боці і годую грудьми дитину. Хлопчик. Звуть Альоша. Ніяких інших деталей немає. тільки приємні м'які кольори. і для чогось мене кличе молодий чоловік. Дитина великий, круглолиций, незрозуміло на кого схожий, але безумовно мій. в реальному житті я незаміжня і дітей немає . мені 22 роки. "> елена: Здравствуйте, Тетяна! Мені наснилося, сьогодні вдень, що я годую грудьми свого малюка, і причому я відчуваю під час годування прилив молока. Годувала лежачи на ліжку. В реалі я відучила свою дитину від грудей в півтора рочки, зараз йому два. А приснився він мені не дворічний, а немовля. "> Олена: Доброго дня наснилося, що я народила хлопчика і чоловік приймав у мене пологи, і я годувала малюка грудьми, я прям це відчувала як він смокче груди, все уві сні було нормально, але мене якось турбує цей сон, дякую "> Миля: здрастуйте! Сьогодні приснився сон, в якому я колихала дитинку (хлопчик). Заснув і я його поклала на подушку, а коли прокинувся стала годувати грудьми і молоко закінчилося. І я згадала, що дитині вже місяць, а я у гінеколога жодного разу не була, і як ніби мені потрібно взяти у неї талони на молочну кухню. "> Катерина: здрастуйте. Сон був дуже чітким, народила діток, багато діток, але бачила тільки одного хлопчика годувала грудьми, міняла повзунки дуже чіткий сон а ще уві сні малюк розмовляв, хоча він був немовлям. "> Олександра: сниться мені що моя сестра вагітна а я ні, але я народила раптово і живота не було, і народила раніше сестри . почала годувати грудьми, з грудей молоко аж біжить по одягу, груди болить. спочатку мені сказали що народила дівчинку, але через деякий час я побачила писюн, і довелося міняти ім'я. чоловік мені не повірив що став батьком, але коли побачив дитинку був на сьомому небі від щастя. "> Заліна: народила хлопчика, сильного і здорового і сиджу годую його грудьми в темній кімнаті (хоча сама ще дівчинка)"> катерина: Добрий день! Сьогодні приснився дуже цікавий сон. Ніби народила малюка, стать не пам'ятаю, маленький з темним кольором волосся, пологів не було уві сні, знаю що малюк мій, поклала його поруч з собою, хотіли забрати його, я не віддала і стала давати йому груди, спочатку одну, а потім другу , але він чомусь не брав. У стані сну була передана радість і спокій. Підкажіть будь ласка, до чого може бути такий сон? "> Наталья: Мені 19 років, живу з нареченим (скоро весілля), дітей немає. Цієї ночі приснилося що я лежала на ліжку зі мною був груднічок хлопчик і поруч зі мною сидів мій наречений. І я стала годувати дитину грудьми, я посміхалася від щастя і прям відчувала як все це було! "> Індіра: Здравствуйте !!! на початку сну я ходила вагітною, потім по відчуттях через час народила сина і бачу чітко що годую його грудьми і молока у мене прям багато багато струменем ллється прям !!! і так все це було реалістично і приємно !!!! потім прийшла свекруха, побачивши мене запитала чому ні живота, але що мій чоловік їй збрехав і не сказав що я народила, але вона врешті дізнається і ображається та те, що ми їй не сказали правду про те що у неї народився син, потім я їй показала свого синочка. "> Іра: Я про сон народила хлопчика. Але особливої ??радості мені це не принесло тому як шалено хотілося дівчинки. я його один раз погодувала грудьми потім у мене ніби як закінчилося молоко."> Ельвіра: Доброго дня! мене звати Ельвіра! мені наснилося ніби я вагітна йду з дочкою в магазин шукаю біле кашемірове пальто. далі мені снитися що я народила сина і годую його грудьми. а з іншого грудьми вибігає біле молоко! "> Анастасія: Мені наснилося, що я вагітна а потім як вже лежу в ліжку і мені принесли моїх дітей двоє хлопчиків (близнюки) вони дзеркальна копія один одного, я годувала їх грудьми. Я не хотіла прокидатися , я відчувала що це мої діти самі справжні і не хотіла їх відпускати "> Ксенія: Наснилося, що я народила хлопчика. З блакитними оченятами. Годувала його грудьми. Відвернулася на пару хвилин, а потім, повертаючись помітила, що він сильно виріс. Років на 10 подорослішав. До чого це? "> Галина: Мені приснилося що я народила хлопчика дуже маленького. А як народила я не пам'ятаю. Але мені сказали що це моя дитина. Тут різко з'являється молоко в грудях і я стала його годувати кожні 3 години. Дитина була дуже спокійний і не плакав. "> Галина: Доброго дня! Мені 26 років. Спочатку уві сні я знала що вагітна, а пізніше годувала хлопчика грудьми (дуже яскраво відчувала це, хоча в житті не переживала ще такого) і їздила кудись разом з ним на авто, тягая з собою коляску. У реальності я не перебуваю ні в яких стосунках і дітей поки немає. "> Олеся: Здравствуйте, Снилося народження хлопчика але я пологів самих не бачила, а потім годувала його грудьми протягом сну кілька разів але ніби ми не знали про вагітність і нічого абсолютно для дитини не купили. "> Олена: Я народила сина, хоча я не вагітна, він був дуже маленький але Здоровенький, я його годувала грудьми, назвала Сергієм хоча в мене перший син Сережа, а ось моя родичка і подруга народили мертвих дітей, і подруга зовсім сожелела про це, але бачила їх в чорному біля церкви

Немає коментарів:

Дописати коментар