четвер, 26 березня 2015 р.

7 місяців дитині / смішні картинки та інші приколи: комікси, гиф анімація, відео, кращий інтелектуальний гумор.

  Ах! Якби ви знали, як мені дорого КОЖЕН РАНОК в гуртожитку! Продиратися очі, бачиш, як з другого поверху твоєї двуспалка звисають шкарпетки і жити хочеться! Дивишся на стіл - брудні чашки і тарілки - Просто подарунок небес! Дивишся на годинник і ... І знову п'ятій ранку. І знову немає Інтернету. Є варіант: порахувати домашню контрольну з «Охороні праці». Там нічого складно в принципі немає, я її вже два рази вважав. Правда обидва рази виявилося невірно. Тому на рахунок третього разу були сумніви?. Я взагалі-то не планував її здавати чесно. Щоб все здати з першого разу хоча б на чотири, потрібно було вчити, а часу на навчання не вистачало. У таких випадках в мені прокидався хитрий менеджер, який пропонував свої послуги лектору або безпосередньо завідувачу кафедри. Послуги були декількох типів. Або це фотографування всіх викладачів для подальшого розміщення цих фото на сайті кафедри та на інформаційній дошці, або це була пара плакатів. Плакати були ідеальним варіантом, тому що все робилося вдома за комп'ютером і чашкою чаю. До того ж була можливість виручити парочку однокурсників, посилаючись на важке матеріальне становище (роздрукувати один плакат коштує близько 10 $). Я був керівником і виконавцем проекту, ліниві співтовариші - інвесторами. Майже як у великому бізнесі. Та й малювати я люблю більше. З фотографіями було злегка складніше. По-перше, ніяких умов. У кабінетах темно, завжди бардак, постійно заважають - суцільне пекло. Гірше може бути тільки на весіллях. По-друге, всіх викладачів за один день зібрати нереально. І якщо мужикам якось простіше (піджак наділ і красиво), c дамами завжди були проблеми. По-перше, це тонни макіяжу. Абсолютно неактуального, що не гармонує ні з одягом, ні з обличчям і, звичайно ж, поставленим завданням. По-друге, фотографії з першого разу не подобалися НІКОЛИ. Особливо дамам в літах. «Невже в мене такий підборіддя?» (Який?), «Я тут на бабусю схожа!» (Так! У 53 роки це дійсно нонсенс, блін!) Але після ретельної обробки напилком і фільтром «liquify» виходили ш Идеври. Всі були задоволені. У підсумку, у всій кафедри я був у повазі. Про оцінки навіть не варто було й замислюватися. З кафедрою охорони праці все трохи складніше. Кафедра нараховує чоловік сорок. Фотографії відпадають відразу. Уся графіка, що висить на стінах кабінетів (старі і застарілі плакати), часів холодної війни. Чи то преподов терзає ностальгія, чи то ніхто з них не подумав, що можна це все справа безкоштовно і швидко замінити. Потрібно буде підкинути їм цю ідейку. Тільки страшно. За час усіх лекцій стало зрозуміло, що ці хлопці непрості. Точніше неадекватні. На будь гумористичне питання вони завжди відповідали абсолютно серйозно, самі ніколи не жартували небудь використовували супермегабаяни, від яких ставало ще страшніше. Загалом, просто так підійти і запропонувати щось було стрьомно. Гаразд, це мене понесло на вільні роздуми. Вибачте. Ранок пройшло цілком буденно, за переглядом нового сезону «Футурами». Потім омлет і в «школу». Сьогодні захотілося прогулятися, і тому я вийшов раніше хвилин на 25. Години мені зазвичай вистачало. Тут кілометрів шість. Йдучи по центральному проспекту, я весело підспівував пісенькам про ельфів і гномів. Стара звичка. Так я навчився співати. Правда видовище це дивне: йде чувак, махає руками і майже кричить «Торвальд, друг розбий скло! Жезл приховує міць ельфійських королів! ». Люди злегка шарахалися. Ну й чорт з ними. Я пишався тим, що можу собі це дозволити. Ближче до пів на восьму почали миготіти маршрутки, що везуть селян у колгоспи, студентів на навч И, а робітників на роботи. З посмішкою я дивився на вдавлені в бічні стекла особи. Особи студентів, студенток, бабусь, дідусів, тіток і дядьків. У пасажирів зовсім порожні особи. Я давно це помітив. У людини завжди повинна бути якась емоція. Все одно - радість чи смуток, смуток або натхнення. Людина не може жити «просто так». Просто заради того, що б жити. А от у громадському транспорті інша тенденція. Все на своїй хвилі, нервують, особливо якщо не дісталося сидячого місця. Але виду ніколи не показують. Мене це сильно напружує. Краще пройтися пішки, подихати свіжими випарами, ніж «як кілька в банку» проїхатися. Для цього потрібно змусити себе встати раніше, зробити все раніше і вийти раніше ._____________________________________________________________ Думки перебив дзвінок мобільного. Аня дзвонить. На неї варто мелодія «Подруга, підкинула проблем» групи 2 літаки. Забавна пісенька. Послухайте у вільний час.- Привіт, Ань.- Привіт. Ти сьогодні зайнятий? - Так. - Я напрягся.- До котрої години? - До завтра.- Потрібна твоя помощь.- Мені самому потрібна своя помощь.- Коль, що таке? Чо ти такий різкий? - Після того інциденту, думаєш, буде по-іншому? Навіть не подзвонила. Могла б заради пристойності поцікавитися, як дела.- Ой, ну прости, зайчик. Забігалася. З мене прочитується. Я винна, але тут стільки справ - з розуму схожу.- У мене теж є справи. До побачення. І скинув. Хвилину я не повертав трубку в кишеню, сподіваючись, що Аня передзвонить. Але вона не передзвонювала. Тому що горда або тому що немає часу. Або вона просто намагається вирішити все якось по-іншому? Може хоч смс черкне? Ні. П'ять хвилин минуло, а телефон мовчить. Передзвонити, значить показати себе ганчіркою. Чи не передзвонити - відмовити в допомозі. Хоч вона і надійшла в той раз як холоднокровна сволота, я собою пишався. Повернувшись в гуртожиток, довго не міг звикнути до своєї маленькій кімнатці і хропе сусідам. У голові миготіли образи заміського клубу, дорогих машин і дядьком з великими особами. Одне з найцікавіших пригод у моєму житті! Прям сідай і розповідь пиши! Гаразд, срать на гордость.- Ань, я дурень. Чого хотіла? - У скільки звільняєшся? - До першої години. Якщо пощастить, то до одіннадцаті.- Відразу набери, добре? Дещо куди пойдем.- Добре. А дресскод є? -Ти Нормально виглядаєш? - Ну ... як обично.- Піде. Всі давай. Спасибі, що передзвонив. Я вже переживати стала! Останні слова були хорошим тактичним прийомом. Будь вони сказані на початку, толку від них було як з козла молока. А в кінці розмови вони зіграли вирішальну роль у моєму настрої. Я пишався тим, що оцінили мій вчинок у ПІДСУМКУ бесіди і тим, що ЗНАЮ такий прийом. Цікаво, це в неї підсвідомо? або вона теж Карнегі читала? Пари були вкрай смутними і негідними опису. Напевно, через інтриги, яку влаштувала Аня. Найприкріше - я чітко розумів, що перебуваю в змодельованої ситуації. Аня могла б почати діалог з вибачень, потім плавно перейти до заохочення, а потім вже звернутися з проханням. Я б не відмовив. Але ТАК вона була б моїм боржником. А тут я САМ їй передзвонив, сказав, що САМ дурень, а тепер ще й думати ні про що інше не можу. Потрібно теж її в пастку зловити. Тільки в яку? Вона зараз у виграшній позиції. Не ставить мене в курс справи і повністю управляє подіями. Ну, може не повністю, але вже точно більшою мірою, ніж я. Єдиний варіант - не чинити так, як хочеться вступити відразу. Ця зараза завжди робить так, що якщо я не поступлю, як ВОНА запланувала - буду винен. Перед собою в першу чергу. Ну що ж, головне, що я усвідомлюю ситуацію. Потрібно тільки увазі не подавати. Подивимося, що буде далі. Свобода настала вже в 10:40, оскільки був «день боржника», а боргів у мене не було («Охорона праці» поки ще не стала актуальною). Зустрілися ми на старому місці біля Леніна. Там, напевно, половина Харкова зустрічі забиває. Було людно і гамірно. Я визирав чорний джип, але Аня знову знайшла мене первой.- А де ти припаркувалася? - Я пішим ходом! - Охохо! Ти і так вмієш? Не подумав би нікогда.- Я ще й на С ++ програмувати вмію, містер оригінальність. Тут недалеко. Вирішила прогулятися. Пойдем.- Так що за бізнес? - Треба уявити тебе моїм подчіненним.- Навіщо? - Будеш моїм замом.- Серйозно? - Серьезней не буває. Минулого разу вона сказала, що я буду її асистентом. А в результаті що вийшло? Спочатку критик, потім технічний директор, а потім взагалі нянька.- Що мені потрібно робити? - Те ж, що і мені.- А що ти робиш? - Та нічого - в общем-то.- Навіщо тоді зам? - Зам не потрібен , а шпигун - дуже даже.- І за ким мені потрібно буде шпигувати? - Хлевицький, часом ти такий кретин! Я тебе не впізнаю. За ким можна шпигувати на підприємстві? За підлеглими. Але не тільки шпигуном. Ще ти будеш добрим начальніком.- А ти - злим? - Саме так! - Ооооо! - На моєму, швидко хітреющем особі, з'явилася диявольська посмішка. - Дивіться в усіх кінотеатрах країни! Зла начальниця Анна карає своїх підлеглих! Анна і сантехнік! Анна і водопровідник! А че? Тобі б пішов образ жорстокої володарки. Анальні кари і все такое.- Хочеш, я тобі анальну кару влаштую? - О так, моя пані! Я так погано поводився весь тиждень. Я хочу, щоб було боляче. Аня намагалася триматися серйозно, але не виходило. До того ж мої жестикуляції і крики привернули увагу прохожіх.- Жалюгідний раб! Тобі не уникнути жорстокого покарання! Сьогодні ти будеш страждати! - З почуттям і виразом голосно сказала пані Ганна. Не чекав ... не очікував ... - Гаразд, пожартували і вистачить. Давай, вводь в курс дела.- Мороженное будеш? - Намагаєшся мене купити, так? - Коротка пауза, - Пломбір в стаканчіке.- Значить так. Лікнеп. Знаєш, що таке «лікнеп»? Молодець! Хороший керівник завжди повинен бути поганим. Чи не перебивай! Справжнього шефа завжди повинні недолюблювати. Ні, я не знущаюся над своїми трудівниками. Завжди хвалю, всіляко заохочую при необхідності, але не розбовтуватися. До того ж загальна нелюбов до начальника об'єднує колектив. У них завжди є спільна мета - зробити добре. Якщо хоч хтось зробить щось не так, то погано буде всім. Так і формується колектив. Але я злегка перегнула палицю. Мене стали надто боятися. Хватку послаблювати не можна: мій авторитет похитнеться. А ось ввести нову фігуру в партію - дуже навіть хороша ідея. Ти будеш добрим замом, недосвідченим, з незаплямованою репутацією. Коротше, ідеальний варіант.- Ань, ну ти зовсім чи що? Подивись на мене. Який з мене начальник? Мені 21 год.-Ти ж казав, що вже керував відділом? - Так це було всього-то 2 місяці. До того ж у мене там були студенти. А тут майстри свого тіла. Во ... справи. Невже немає нормального зама? Я навіть не знаю, чим ви там займаєтеся. Взагалі нікого не знаю! - Знову ти ниєш. Як і минулого разу. Хіба тобі не сподобалося? - Аня злегка пхнув мене в спину, я спіткнувся і стать особи виявилося в білому пломбірі. Аня розсміялася, дістала серветку і почала витирати мене, як це роблять мами дітям до 7 років. Так ... страшна людина. Чого вже там? монстр просто! - Понравілось.- Ну от і зараз сподобається. Головне, щоб не сильно захоплювався. А то потім влаштуєш переворот у відділі ... - Обов'язково влаштую. Аня знову посміхнулася речі! Свої речі будеш забирати? Ти у мене тоді в машині забув сумку з камерою і пакет з речами. Вони смерділи моторошно. Я випрала. Таке враження, що ти їх тиждень не прав? - Насправді я не стирався вже більше місяця, - Тобі що випрати ніде? - Так просто часу немає.- Будеш давати мені брудні вещі.- Ееее ... - Ніяких «Еее»! Мені огидно ходити поряд з вонючкой. У мене автомат, так що прання - це не проблема. Блін, як ви там в общаге живете взагалі? Гаразд, пішли. Поки йшли, мені була дана деяка інформація про конторі, в якій трудиться Аня. Її фірма виконує замовлення на проведення заходів великих масштабів. Сюди входить все: сцена, звук, світло, електроживлення, силові установки, дизайн, всякі флаєра, кульки та інша сувенірна продукція. Цікаво коротше. Її відділ займається розробкою та проектуванням сцен. Все, починаючи з залізного каркасу і закінчуючи кольором кульок, які висять зверху. У відділі працює кілька десятків людей. Половина - проектувальники, інша половина - інженери по установці і устаткуванню. Всім співробітникам близько тридцяти-сорока. Всі чоловіки. Всі таємно люблять Аню. Вона про це прекрасно знає, але ніяких конкретних дій не робить, зберігаючи холодний нейтралітет. За її словами, навіть занадто холодний. Швидше за все нового зама будуть сприймати як «коханця Анни». Це саме логічне пояснення тому, що зовсім юного фахівця взяли замом начальника в такий відділ. Бути мені альфа-самцем?. Самому смішно. У 21 ... А те, що начальнику всього 24, як би нормально. Аня там трудилася з 17 років. Під дівка дає! Я в 17 років дивився наповнені високим сенсом серіали «про життя». Вся контора розташовувалася в п'ятиповерховій будівлі, яке більше схоже на якийсь університет. Широкі двері, величезний хол, бюсти вчених і купа кабінетів. Ми пройшли в підвал. Підвал був ще крутіше. Прям біля входу стояв здоровенний вібратор. Для необізнаних у радіотехніці, поясню - вібратором називається найпростіша Т-подібна антена. Тільки зазвичай вони розміром з долоню (для прийому хвиль сантиметрового діапазону), а цей був метра чотири завширшки і метрів п'ять заввишки. Напевно для якої-небудь підводного човна делалі.- А чому він ТУТ лежить? - Хех. Ця штука лежить тут уже років двадцять. Справа в тому, що її спроектували в цьому університеті, а в підвалі зібрали. Зібрати - зібрали, а винести ... ніяк. У двері не пролазить. Залишили до кращих часів. Ось це по-нашому! Крім вібратора було багато прикольного мотлоху, але ідентифікувати його мені не вдалося. Крім мотлоху, як виявилося, нічого цікавого там не виявилося?. Я думав, буде купа цікавих знайомств, спілкування, інтриг в кінці кінців! А вийшло кілька діалогів типу: - Вікторе, це Микола. Він якийсь час буде мене заменять.- Віктор. Дуже приємно. - Скупе рукостискання дивлячись у підлогу, і далі проектувати щось у «АРХІКАД». Я не запам'ятав, як кого звати, в якому кабінеті яка служба, і - найголовніше - випустив з уваги, де туалет. Нічого не запам'ятав, коротше. Взагалі мені не сподобалося там. Якось моторошно. Вікон немає взагалі. Навіть маленьких у стелі (як має бути за правилами техніки безпеки та охорони праці). Тихо, як в морзі. Човгання моїх кросівок і цокіт Аніних каблуків здавалися настільки гучними, що я йшов навшпиньках, акуратно ступаючи на бетонну підлогу. За весь час я не бачив, щоб хтось з кимось говорив. Навіть клавіатура не клацали при натисканні клавіш. Невже Анін керівництво до цього призвело? Тоді справи дійсно кепські. Не схоже, щоб начальницю любили. Ні як начальницю, ні як представницю жіночої пола.- Чому ти вирішила, що вони всі тебе люблять? - Повір, я знаю. Жінки таке чувствуют.- Мені здається, цим товаришам взагалі все пофіг. Сидять, трудяться, ні на що не реагують. Прийшов новий начальник, а їм хоч би хни? І на тебе реакції нікакой.- А що, вони повинні були при вигляді мене румбу станцювати? - Ні, звичайно, але на такому «морозі» теж якось неправильно. Не схоже, щоб вони тебе боялися. При вигляді важливого начальника підлеглий повинен мимоволі встати. З особистого досвіду знаю (досвіду підлеглого) .- Нісенітниця! Все правильно вони роблять. У них завдання зробити - вони і роблять. Проблема в зворотному - вони занадто дисципліновані. Це звичайно добре, але я не хочу, щоб мої підлеглі стали неврастеніком в свої тридцять з гаком років. Колись давно, тільки починаючи, я звільнила одного інженера за те, що він у робочий час дивився футбольний матч. У статуті російською по білому написано, що дивитися телевізор на робочому місці не можна, так що все як би правильно. Правильно, але не вірно. Потрібно було просто гарненько «отдрючіть» його, можливо позбавити премії, але не звільняти ні в якому разі. Добре, що він відразу собі знайшов нормальну роботу (це було ще до кризи), інакше я б собі не пробачила. Так от тоді я сліпо діяла за статутом. Коль, запам'ятай на все життя: СТАТУТ ТІЛЬКИ ДЛЯ ПІДЛЕГЛИХ. Щоб нічого лихого не наробили. А начальник повинен думати головою, а ще краще мозком! Є приказка - «правила потрібні для того, що б їх порушувати». Тупа приказка! Правила - це те, як ПРАВИЛЬНО. Будеш робити не за правилами - буде погано. Але не всі розуміють, що може дійти до цього самого «погано». Ось як думаєш, чому за статутом не можна дивитися телевізор на робочому місці? - Що б не відволікатися? - Все так думають. Ні. Відволікатися можна і потрібно. Поганий керівник, який знає цього. Справа зовсім в іншому. Так вийшло, що наша компанія вийшла після розформування НДІ прикладної фізики і радіотехніки. І статут нового підприємства, як це годиться, повністю повторював старий. На старому підприємстві виробляли дослідні зразки антен. Коли працює телевізор, його кінескоп утворює електромагнітне поле, яке створює перешкоди. А тут, точніше там, це було недопустімо.- Ти прям фахівець радіотехніки! - Ви, технарі, завжди вважаєте всіх навколо круглими ідіотами. Чи не перебивай. Так от, я звільнила людину ні за що, але абсолютно справедливо. Просто тоді мені було лінь думати. А зараз вже пізно. По суті всі нинішні проблеми я заробила намагаючись зробити імідж, користуючись тактикою «найкращий захист - напад». Тепер мій імідж працює проти мене і робити щось з собою пізно. Міняти щось будеш ти.- Так що мені, робити? - Спробуй здогадатися сам. Я відкинувся на спинку крісла і прийняв серйозний замислений вигляд. Але кількість розумних думок у голові від цього не ізменілось.- Я повинен зробити твоїх підлеглих роздовбані? - Ні. Я сподівався, що Аня зглянутися і відповість на своє питання сама. Цього не відбувалося. Ну і що? А дарма. Здогадалися? Правильно! Чесно. Ненавиджу! Все! Все! Все. Вдих. Вдих. СУПЕР! Що сталося? Я пішов. А-а-а-а! Ще раз. Що це означає? Руки. Не знаю. Відповіді не було. Так? Не переживай. Правда. Як ти можеш таке говорити? ! ! Не ображайся. Блин. СУПЕР! Розумієш? Що робити?

Немає коментарів:

Дописати коментар