четвер, 26 березня 2015 р.

7 тижнів і 3 дні!

      Дівчатка! Вчора почала "ходіння по муках", а точніше по лікарях і здачу аналізів) Здала кров з вени, коли мед. сестра дістала 8 пробірок розміром з безіменний палець, моє бойовий настрій якось подутіхло ... Сиджу собі, так акуратненько ...: "А я, кажу, 1 раз в житті кров з вени здаю. Всі мене якось це повз обходило. " Мед. сестра була досить мила і якось у нас з нею розмова зав'язалася .. Ну, каже, термін якої, я кажу ну, десь тижнів 7мь .. Вона: "Оооо ... ну, ще часто бачиться будемо!" І тим часом пробірочку набирає, кров ллється швидко-швидко) "Все!" - Каже. Я навіть не очікувала такого швидко завершення)) І поспішила здавати кров з пальця ... Ось там то була черга. Багато дівчаток вагітних ... Бабусі))) Все пихкають, крекчуть .. А сиджу, посміхаюся)) З пальця кров здала, побігла на узі. Треба було все встигнути зробити і на роботу до 11 повернутися. Прийшла на узі, кабінет довго шукала, він опинився в ін. Крилі. Заходжу, мені звідти так грубо: "Почекайте." Ну, думаю, добре. Посиджу. Начебто ж немає нікого і черги немає. Тут дівчинка з'явилася, сіла поруч теж на узі. Вийшла лікар, дівчинку забрала, накричав на неї, типу де ти ходиш, що так пізно? Я сиджу вже .. думаю ... ндя .. ось пощастило з узістка. Дівчинка вийшла, вийшла узістка за нею, до мене йде. На узі? Я-так. Вам не до мене треба. Я кажу, в мене в талоні написано 2 кабінети ваш і ще 1. На вашому написано узі, я до вас і сиджу) Ні, йди в ін. Заходжу-там нікого. Жінка-лікар, серйозна така сидить, велика, військову нагадала))) Ну, думаю, зараз з'їсть мене і не подавиться))) "Ну, що в тебе? Розказуй?" "Я на узі по вагітності!" ... Дивиться на мене уважно ... Народжувати будеш? Я - так, так! Звичайно! Тут начебто у неї і погляд і тон змінився ... Уже цілком собі мила тетечка-гармата така) Лягаю, водить-водить .. Дивиться ... "Все у тебе добре, матка хороша, придатки здорові, а ось і фасоленка твоя, хороша така фасоленка))) сердечка б'ється ..! " уфффф .... щастя не передати було. Я після останнього узі вся як на голках ходила, думаю хіба мало .. а раптом був правий дядько, а раптом і справді ЗБ. Таке полегшення відчула, що все добре, ростемо ми!) Поскаржилася лікаря на платного дядька-панікера, вона мовляв, так часто до нас після платних приходять з такими ж словами ...) І поїхала я на роботу .. Поїхала, чоловік подзвонив, обрадувала його, що все добре .. а він як видасть: Ну, і хто там?))) Я як давай сміятися ... Хтось кажу))) Рано ще, не видно))) Вообщем день пройшов на позитиві! Сподіваюся так і далі буде! Дівчатка, бажаю вам теж побільше щасливих і позитивних деньків у вашій вагітності! Це таке щастя, коли з твоїм малюком все добре !!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар