четвер, 26 березня 2015 р.

4 тижні вагітність пішла кров

    Здравствуйте! На 3-4 тижні вагітності початок мазати, я вирішила у уникнення ускладнень звернутися до лікаря. Звернулася. Відразу ж поклали на збереження. І відразу ж почали колоти но-шпу і призначили 4 таблетки Дуфастон, а в наступні дні 2 таблетки вранці і ввечері. На обліку ще не стояла і ніяких аналізів на гормони мені не робили. Але гормон все ж призначили й ношпу кололи 2 рази на день. На наступний день пішла на УЗД (Не вагінальне!). Узіст сказав, що все нормально. Але в лікарні продовжувала лежати з діагнозом загрози. на 3-й день пішла кров. На четвертий день (ввечері) вийшов згусток. Черговий доктор здивувався і відправив на той же УЗД. На екрані було видно плід внизу матки. Запропонували чистку (відверто кажучи чистку предлогали як тільки я звернулася в лікарню). Я будучи вперше вагітної природно відмовилася так як вагітність була дуже бажаною. Пролежала в лікарні ще 4 дні. Протягом усього періоду мені продовжували колоти ношпу і я пила дуфастон строго кожні 8 годин. Але кров продовжувала йти. Я наполягла на УЗД (вагинальном). Пішла в поліклініку. Узіст сказав, що не бачить ніякої вагітності і що в мене місячні. Як результат істерика. Я зібрала речі і пішла зі стаціонару. Дуфастон пила ще 2-3 дні зменшуючи дозу. місячні закінчилися майже відразу. Минуло 2 дні і знову пішли місячні. Уже три дні йдуть. Я в розпачі намагаюся знайти причину викидня. Так вийшло, що всю вагітність у мене була температура 37, я обійшла всіх лікарів, здала всілякі аналізи, але будь-яких видимих ??причин температури лікарі не виявили. Сказали, що абсолютна здорова. І припустили, що це у мене нормальна температура. Але місячні в зазначений термін не пішли і я зробила тест - результат позитивний. Гениколог сказав, що, можливо, вагітність дала таку температуру. Тепер не знаю, що й думати, адже передумов прописувати дюфастон не було, т. К. Аналізи на гормони ніхто не робив. Також прочитала, що в західних країнах таких як Англія і Німеччина забороняють виписувати ношпу вагітним. Підкажіть, що могло спровокувати викидень. Випадково купила книгу по вагітності австралійських акушерів, які дають кілька причин незначним кровотеч, в одних випадках це нормально, і кровотечі самі собою проходять, в інших це побочки який або інфекції, слабкої імунної системи, а в інших це загроза викидня, але однозначної відповіді немає . Допоможіть, будь ласка, розібратися, я зовсім перестала вірити нашим докторам (у лікарні лежала в м Нетішині, Хмельницька обл.). Дуже розраховую на вашу консультацію. З повагою, Катерина.

Немає коментарів:

Дописати коментар