вівторок, 17 березня 2015 р.

дитина щипати 2 роки

^ В цій темі, я хочу розповісти, як ми побороли пориви нашої дитини бити, кусати, дряпати і щипати. можливо комусь з вас це нагоді. в півтора року ми зіткнулися з тим, що наша дочка, в ігровій формі могла вдарити, ущепуть маму, тата чи бабусю з дідусем. подібне поїджена распростроняется тільки на близьких і поки не несло агресивного характеру, але для нас - це стало першим дзвіночком, що подібна проблема має місце в поведінку дитини і вимагає від нас немеденних дій, поки всі відбуватися на етапі невинного дуріння. так як ми Моло батьки, неимеющие досвіду у вихованні, живемо окремо від мудрих порад бабусь і дідусів, в процесі подолання подібних дій із сторони нашої дитини, допустили кілька помилок, які я не раджу повторювати вам. помилка №1: після того, як Маша наносила нам черговий удар)), ми робили вигляд, що нам дуже боляче і намагалися заплакати, прикривши обличчя руками. спершу це її приголомшило, що спричинило за собою її переляк і плач. але незабаром доця зрозуміла, що батьки просто блефують і розігрують перед нею спектакль, який починав їй подобається все більше і вона намагалася добитися його вже відомим їй способом! помилка №2: це був безумовно мій прокол, вчинений в пориві емоцій. ми лежали на дивані, Маша почала смикати мене за волосся, з кожним разом все сильніше, при цьому її радості не було меж. я немов на автоматі смикнула за волосся її, намагаючись показати, що це боляче! чоловік мене зупинив. я зрозуміла наскільки я була не права. адже раз можна так поступати мені, значить можна і їй! помилка №3: ??тут вже накосячілі наш тато. коли він засинав, Маша із задоволенням вивчала його обличчя: тріска щоки, відтягувала повіки, крутила ніс, засовувала в рот пальци! після нннного кількості слова «Не можна», що допомагало лише на пару секунд, тато досить голосно і строго крикнув на неї. ефект безумовно був. дитина перестала знущатися, заплакав і більше в цей вечір до тата не підходив! але, рівно на наступний день подібне повторилося. ми зробили черговий висновок, що криком до неї не достукатися! після цього ми читали багато статей, вигадували новий стратегії, намагалися дотримуватися порад психологів ... і ось що нам допомогло: - коли Маша замахувалася на мене, я утримувала її руку зі словами: мама тебе не б'є, чому ти б'єш маму? при цьому мій голос був скоріше строгим і повчальним. - Якщо вона намагалася вдарити мене несподівано (наприклад ззаду, намагаючись звернути на себе таким чином увагу), я просто ставила її в повний ігнор! ні в якому разі не поверталася, йшла в іншу кімнату, не помічала її до тих пір, поки вона не звернеться до мене нормально! якщо поруч був чоловік, ми ігнор її разом. чоловік підходив і шкодував мене, обнімав, гладив, цілував, так ми намагалися показати, що своїми действіяміона абсолютно не добилася бажаного уваги, а навпаки. це дуже сильно зачіпало її і вона бігла до нас обніматися))) - якщо під час гри (частіше це відбувалося під час активних ігор), починалося рукопрекладство, або під час читання книг мало місце щипання, смикання за волосся, ми припиняли всі дії, пояснюючи, що раз вона так робить, ми не хочемо з нею грати! спершу навіть йшли в іншу кімнату, для більш сильно ефекту, потім було достатньо слів. через тиждень я стала помічати, що наше виховання відклалося в її пам'яті! вона за старою звичкою тяглася до обличчя, до волосся, замахувалася, але потім зупинялася. в такі моменти ми її хвалили. намагалися заохочувати обнімашка і цёмікамі))) ось так виявилося все набагато простіше, ніж ми думали))) якщо комусь допомогли мої поради, я дуже рада! бажаю всім удачі в нашому важкому батьківському справі!

Немає коментарів:

Дописати коментар