неділя, 22 березня 2015 р.

27 тиждень вагітності запори

     Здравствуйте. Я на 27 тижні вагітності, вже ... Здравствуйте. Я на 27 тижні вагітності, вже тиждень, а то і більше у мене проблеми з кишечником (так лікарі кажуть) які проявляються у вигляді здуття живота, газів, проносу, розпирають болю внизу живота. Доктор (гінеколог) рекомендувала приймати Еубікор, но-шпу, гініпрал (1/4 таблетки 4 р. В день). Сьогодні знову виник біль внизу живота і не проходить, був пронос (1 раз). За кл. аналізом крові підвищені показники лейкоцитів (17,9), нейтрофілів (13,8) і ШОЕ (23). З хронічних захворювань присутній гепатит "С" слабоактивними (АЛТ 87,07; АСТ 28, цукор 5,61). Температури немає, аналіз сечі хороший (всі показники в межах норми). Хотілося б дізнатися вашу думку щодо моєї ситуації, можливо рекомендації з лікування, а так само, рекомендації з харчування може бути. Дуже хочу щоб все було в порядку. Заздалегідь дякую за відповідь. Здрастуйте доктор! Я живу в маленькому провінційному містечку і єдиний гастроентеролог на жаль недавно помер. Свого часу він мене обстежив, це було не так давно приблизно пів року тому. При обстеженні проводили гастроскопію, колоноскопію, Узі ОЧП і біохімічний та загальний аналіз крові та сечі. Діагноз ХНК, доліхосігма і був ерозивний гастродуоденіт. Із скарг з якими я прийшов тоді при обстеженні, був у першу чергу стілець, його консистенція (часто кашоподібний, але один раз в ... Читати відповідь У мене постійні запори. Харчуюся раціонально. Снідаю завжди запареною вівсянкою. Їм багато овочів і фруктів, щодня в обов'язковому порядку кисломолочні продукти. Постійно приймаю проносні (тільки міняю самі препарати), без проносних стільця немає взагалі. Спосіб життя вельми рухливий. Щодня 1,5-2 години швидких прогулянок з собаками, ввечері як мінімум годину на тренажерах. Ходжу тільки пішки , ніякого транспорту взагалі. Проблеми зі стільцем почалися з 18 років після пологів (зараз синові ... Читати відповідь Добрий день, шановний доктор! У мене ось яка проблема. Вже кілька тижнів у мене ненормальний стілець, рідкий, до вечора у мене неприємне відчуття - в животі і здуває. А ще я помітила, як я вживу алкогольний напій, живіт стає, як барабан. Мені це так набридло! Чи можна мені вживати Лінекс, і чи допоможе він мені? Мені в цьому році робили операцію по гінекології під загальним і місцевим наркозом. Після я вже півроку приймаю протизаплідні таблетки. Може в цьому справа? Читати відповідь Добрий день! Підкажіть будь ласка, як бути? Вже протягом кількох років у мене рідкий стілець. Вранці ходжу в туалет по два рази, і в перебігу дня практично після будь-якого прийому їжі. Кілька разів доводилося за станом здоров'я лікуватися сильними антибіотиками, але після цього проходив курс від дисбактеріозу і ніяких поліпшень не відчувалося. Ще помічав, що такий стан почалося з переїздом на нове місце проживання, а по поверненню на колишнє, (в гості до батьків), раніше все ... Читати відповідь Здрастуйте, дорогий лікарю! Не знаю вже, як і бути. Мені 2 тижні тому робили операцію пупкової грижі. Після цього три дні могла впоратися з запором лише за допомогою мікроклізм Мікролакс. Потім навіть за рахунок нормального харчування (овочі, фрукти, гречана каша, чорний хліб і т. П. Без смаженого і жирного) та застосування гліцеринової свічки стілець або не регулярний, або дуже незначний ... Правда, кефір, кажуть, не можна той, що більше 2 днів тому зроблений, а я пила. І воду з сорбітом. Не знаю, ... Читати відповідь Добрий день. Допоможіть розібратися з такою проблемою. 2 місяці тому було отруєння, в стільці були слиз і кров. Побував в інфекційній лікарні. На 4 день виписали, поставивши ПТІ. Сальманели та ін. Не знайшли. І ось, через 10 днів, після лікарні все прийшло в норму і стан і проблеми зі стільцем. А місяць тому, побувавши в гостях, плотненько поївши і випивши пляшку пива, знову почалося. Стілець вранці 2-4 рази, кашкоподібний і присутній трохи слизу. Сам стілець має жовтуватий відтінок .... Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар