субота, 28 березня 2015 р.

18 тижнів 5 днів вагітності

Вчора були в ЖК. Ну це як завжди дуже «интерессно» процес. Зазвичай я сиджу в черзі годину, Полтар Вчора я була в черзі 2 години 30 хв Такі очердь тому що огляд кожної вагітної дівчинки проходить досить довго, невагітних менше. Ще кожен підходить і каже: «А хто зараз йде в кабінет? Ой, можна я з вами зайду, мені тільки карту віддати ». Однією карту віддати, інший талончик на узі взяти, третій просто погано. І ось такі хто заходить на 5 хвилин, через них час очікування збільшується десь на годину, тому що всім на п'ять хвилин Ну вообщем подивилася мене лікар, помацала, сказала що дитя вирасло Це не може не радувати нас Аналізи сечі знову не дуже, фосфати там великі або як це ... Іди каже до терапевта до нашого, а я ще поскаржилася що у мене нирки болять. До цієї скарги я три тижні пила Канефрон, т. К. Хворіли нирки і були солі в них. Я говорю не хочу я до терапевта до цього, була вже один раз у цієї бабусі з тремтячими руками. Іди і все Скаржуся терапевта на болі в нирках, вона пишит в карті: Скарги на болі в попереку. Я говорю в нирках! Ні, каже, це в тебе поперек болить, а не нирки Поперек у мене зазвичай по-іншому болить, а тут саме в одній точці зліва, раніше і зліва і справа було. Потім йшли довгі дебати з терапевтом, що НЕ поперек у мене болить, а вона мені говорила що 24 роки пропрацювала в поліклінніке Ну зроби узі нирок говорить. Потім послухала мене і каже вставай спиною, трохи зігніть, зараз вдарю. І тут хренакс ребром руки мені поруч з хребтом, потім також з іншого боку, у мене аж іскри з очей посипалися. «Віддає куди-небудь?» Я кажу, я відчуваю тільки місце удару і мені дуже боляче Ну значить в нирки не віддає. Кажу ж що у тебе поперек болить. МЛяяяяяяяяяяя та не поперек у мене болить, в жопу думаю з нею це обговорювати, забрала карту, пішла назад до гінеколога. Знову черга ... Ще в мене знову виявилася уреаплазма, ну хто б сумнівався. Тепер буду бак посів здавати щоб подивитися в якому вона стані, це черговий платний аналіз 750 ре, 16 числа піду. Вообщем кожен похід в ЖК, це жесть Заходжу в метро, ??їду на ескалаторі, нижче мене стоїть мужик і весь час обертається і дивиться на мене Я його старанно обходжу, стою на платформі чекаю поїзда, і тут підходить: «Дівчина у вас такі очі красиві , ви вибачте мене, просто такі у вас очі ». Во, варто було нафарбується і на ті ласка Я стою мовчу, він мені каже: «Вам бува не на київську». Ялинки-зелені, на київську мені. Кажу, не скажу я вам. Зайшли в вагон, я рукавички зняла, тримаюся за поручень, кільце видно. Виходимо на київській, я його старанно обходжу, їду на ескалаторі, знову він Намагається заговорити зі мною, я говорю заміжня я. він: Шкода)) Потім такий: мені на Краснопресненській, додому, а вам куди. Ось зараза, мені теж на Краснопресненській, гаразд поїхала через Таганці. Такий, культурний чоловік, суворо добре одягнений, у віці, на путина трохи схожий))) Незважаючи на те що я і не збиралася з ним знайомитися зі зрозумілих причин, у мене виникло давно забуте почуття)) Вже сто років ніхто знайомиться не підходив А тут прям внтурішні хвилювання, чи не від людини, а від ситуації. Ну все одно приємно, що тобою хтось цікавиться Ну от і всі події, взагалі подій мало, т. К. Цілими днями сиджу вдома нічого не роблю, ну не беру до уваги домашні справи. Чекаю відповіді від прокуратури, як тоді сказали протягом місяця дадуть відповідь. Це до 22 лютого виходить. Ну будемо чекати. Я днями роботу свою згадувала, з таким жахом бррр. Якщо відновлять буду брати лікарняні до декрету. Дуже хочеться весни, щоб можна було гуляти, а то дубак на вулиці. Я хотіла ще розповісти про свої відчуття, про малюка. Я ще не відчуваю ворушіння, точніше іноді буває щось, але я не впевнена, але я вже відчуваю малюка! Це так здорово! Лежу буває на боці, а в ребрах так незручно жуть, чіпаю живіт і вгорі у мене випукласть така утворюється, т. Е. Це він вгорі лежить. Найчастіше ось таке у нас під вечір відбувається, днем ??все ок, мабуть внизу десь тусується, а під вечір, перд сном, починається там))) Вчора було дуже чутливо, прям дискомфорт в ребрах не можу))) А ще коли лежу на лівому боці, мені в цей лівий бік тисне, незручно, перевертаюся на правий бік, нормально)) Так що ось так))

Немає коментарів:

Дописати коментар