пʼятниця, 20 березня 2015 р.

12 тиждень вагітності та О БОЖЕ, як важко !!!

      Не писала два тижні в щоденнику, я напевно просто втомилася вже писати, що там болить, тут болить. Коли ж я почну насолоджуватися вагітністю ??? Ну по порядку, я сиджу вдома з самою підсадки. Т. е. Практично вже три місяці !!!! Здебільшого у мене напівлежачому спосіб життя, через що я просто втомилася ... і не розумію, чому якщо я лежу у мене все одно щось та болить і щось відбувається !!!! Поначалау навіть після будь-якого напрягу (на кшталт збирання кварітри або пріготовкі який-небудь смакоту у мене начаналась мазня) не сильно, але було. Як правило вночі, на УЗД нічого не знаходили, що не отслоек, ні гемотам і чому маже з'ясувати не змогли, калькоскопію шийки зробили-все добре. Кровить нічому. От і доводилося лежати. То аналізи прийдуть погані з підвищеним ТТГ і величезним д-димером під 7500. Весь живіт від клексану синій. А грошей на нього вже катострофически не вистачає ... треба на роботу виходити, чоловікові важко і іпотека і по 20 000 на ліки і годувати мене вкусостямі ((((То живіт у мене тягне, то тонус, то ще щось. За 12 тижнів я так втомилася, що хочеться сісти і розплакатися ВЕЛИКИМИ КРОКОДІЛЬЕМІ СЛЕЗАМІСТОЛЬКО НЕРВІВ. У ВИХІДНІ У РІДНИЙ сестричка БУЛО ДЕНЬ НАРОДЖЕННЯ 35 РОКІВ. І вона мені написала, "так хочеться щоб мій день народження хоч раз у житті пройшов без сварок, проблем і твій мазні !!!! "- Теж втомилася, у неї теж важка ситуація в житті. І я так не хотіла її засмучувати, (на свій день народження вона зняла котеджі на три дні в Лузі) а за два дні до дня народження почалася мазня. нив живіт. Лікар заборонила їхати. Я два дні пластом пролежала і вирішила поїхати, все таки мазня припинилася, і відчувала я себе хорошт і ми з чоловіком вирішили ризикнути. І так чоловік кличе мене улюбленим домашнім рослиною, а так хотілося просто відпочити з шашликом і гарним настроєм без токсикозу. Просто розслабитися. відволіктися НАРЕШТІ. У підсумку 3:00 в машині, під кінець жахлива дорога. Так трясло я аш расплпкалась, Як сильно в мене болів живіт під кінець. Хотілося плюнути і поїхати додому. Переживала сильно, злилася на чоловіка. Але він не винен що дорога проселочная до бази відпочинку така ПЛОХАЯ ... Приїхала туди, постарайтеся відключитися. Випила метацин все швидко відпустило. СЛАВА БОГУ. вобщем за великим рахунком я рада, що поїхала. Але в цілому розслабитися так і не вийшло. Я намагалася по можливості більше лежати. У котеджі була сауна. Чоловік раз 10 в ній посидів виходив задоволений, мені теж хотілося, але я навіть не заглянула туди, аби з дитиною все було добре, РАДА ХОЧ він відпочив. Він заслужив, розумничка моя улюблена і так навколо мене цілу добу. На слід день зняли комплекс банний, там басейн. я туди залізла на 5 хвилин всього ... навіщо я вобще полізла? де була голова? ..... і що ????????? ..... приїхала додому. У понеділок чхнула так, що захворів живіт, чхала без зупинки раз 8. Я і так весь час багато разів чхаю, а тут чет прям сильно розійшлася і не остоновіться Потягнула сильно, напевно, м'яз, зігнуло попалив не розігнутися, так і болить коли встаю сожусь, ліворуч від матки, переживаю дуже. Аби все добре було з малюком. Через два дні мене звалила застуда, кашель, дере в горлі, соплі температура (вище 37.7 слава богу не піднялася) три дні лежала - потіла Намагалася більше спати. Не знаю, як кашлем і чхати? я вся згруповують, не знаю як це, чи допомагає ??? як кашлем живіт стискається автоматично. Боюся зі своїми тонусі. Сякатися живіт напрігается, ще після чиха збоку болить -кошмар (((І найцікавіше що вагітності я вобще не відчуваю, Смикаю себе за цицьки-не перестала хворіти груди і голову в посудомийку запихаю, щоб перевірити чи є токсикоз ще ... від її запаху мене відразу нудити починає ... Слава Богу все на місці! Але БОЖЕ !!! ЯК Я УСТАЛА Думала 15 піти на скринінг. це термін був би 11,5 тижнів, лікар моя сказала що будемо робити в 12,5. Боже як дожити ???? Хочеться дізнатися чи все з малюком в порядку. Буду 15 травня (якщо одужаю остаточно) проситися на узі. Мені просто необхідно життєво почує серце дитини і розслабитися нарешті. Ще стільки страхів, Дві дівчинки які вступили зі мною одночасно в протокол. Обох почистили. Ми з ними все зіставляти відчуття, базікали про все. А тепер я одна залишилася зі своїми страхами. Вічно накручую себе. Коли я розслабляючись і буду жити як всі вагітні? Чоловіка сьогодні поправила на шашлик з друзями, йому дуже важко, він з мене пушинки здуває, а я толкьо ною тут болить, там болить .... як хочеться щоб він відпочив, розслабився. Сексом з ним зайнятися хочу. Більше не я, а переживаю як він? Я рівно. Три місяці без сексу, це кошмар для нього напевно. Але начебто тримається ... я вже забувати про нього (секс) стала, а йому важко ..... вобщем тільки за ним зачинилися двері, а я в сльози ... просто від безсилля, що не можу нічого зараз зробити. Як же я на роботу вийду на слід. тижні, Якщо я лежу вдома, а в мене стільки проблем виникає, я навіть не знаю (((((Дякую тим хто дочитав до кінця, і спасибі тим хто відповів під постом. Дуже потрібна підтримка. Я знаю, що нити не дозволено. І потрібно бути сильною. Але тільки тут серед вас я можу бути слабкою і все написати, щоб не звихнутися. Адже тільки ви мене зрозумієте. Тому що знаєте якою ціною даються діти. І ми всі витримаємо. І народимо малюків. Як би страшно нам не було. а питання які мене цікавлять, чи було у кого так, що чхнув і потім боліло долгоі хто, може хворів, як це на малюкові відбитися може. Чи не знаходжу місця собі ((((пи. си. промиваємо собі ніс сіллю з содою так вода у вухо потрапила ... Начиталася про отити (((ну чому все так !!!!!! ААААААААААААААААгосподі нехай з малюком все буде добре, решта така фігня !!!! от поки намагалися 7 років завагітнівши, думала буду найщасливішою , а страхів після тризначного ХГЧ стало більше в 1000000 разів.

Немає коментарів:

Дописати коментар