четвер, 19 березня 2015 р.

10 тиждень після еко вагітність

     Прийом естрогенів на 10/11 тижні вагітності. Здравствуйте! Мені 26 років, зріст 169, вага 62, місячні з 15 років, зараз йде 13/14 тиждень вагітності (двійня, діхоріальная, діамніотіческая). Вагітність перша, після ЕКЗ, у підтримці була прогінова, по 2 таб., Повністю скасована на п'ятому тижні вагітності. На 8-му тижні була термінова госпіталізація з сильною кровотечею. На УЗД виявлена ??відшарування, вагітність розвивалася. До госпіталізації я брала Утрожестан (3 рази на день по 200 од), фольку. В якості терапії був призначений додатковий укол прогестерону, етамзілат і прогінова (!!!) 2 таб. в день. Через 2 тижні мене виписали, вагітність розвивається, більше ускладнень не було. Прогінова повністю скасувала на 10/11 тижні вагітності. У мене питання: як я виявила після виписки естроген на таких термінах вкрай шкідливий плоду, може викликати "Вpожденние дефекти сеpдца, фемінізація чоловічого плоду, аномалії судин." Я розумію, що вже нічого не повернути, але скажіть, до чого мені бути готовою? Наскільки велику дозу естрагенов я отримала? Наскільки великий ризик аномалій? Чи можу я зараз зробити якісь дії для зменшення негативного впливу? Заздалегідь дякую за відповідь! Здравствуйте! Так як ваша вагітність не є самостійною, я є ніби штучною, то вам просто необхідно було приймати естрогени, так як у вас в організмі їх просто не вистачає. Тим більше необхідно розуміти що на 5-му тижні при скасуванні естрогенів (так як у вашому організмі ще не запустився механізм утворення потрібної кількості гормонів) часто починаються відшарування і кровотечі, тому необхідно скасовувати естрогени на 7-10 тижні вагітності, поступово (у всіх по різному). У вашому випадку ризик виникнення вроджених аномалій через естрогенів дорівнює 3-5%, так що я не думаю, що це привід для занепокоєння, тим більше ви вже скасували препарат. Головне, що від вас зараз потрібно приймати вітаміни, уже почати скасовувати прогестерони, стежити за гемостазом. Здравствуйте! Я в жаху і не розумію, що відбувається. Допоможіть будь ласка. Мені 35 років. Торік спочатку був викидень раннього терміну після сильного фізичного навантаження (не знала про вагітність, була важка поїздка на велосипеді з підняттям важкого), а через півроку після вискоблювання - після підготовки і в результаті планування - нова вагітність яка відразу ж почалася з погрози і закінчилася завмиранням і знову вискоблюванням. Минуло ще півроку. По другому колу здані маси ... Читати відповідь Здравствуйте, доктор! У мене негативний резус, у чоловіка і першої дитини (від першої вагітності, без антитіл) позитивний. Пологи припали на новорічні свята, чергові лікарі щодня змінювалися, в результаті "антирезус" -профілактики мені провели пізно - на четверту добу після пологів. Яка може бути ймовірність відсутності резус-конфлікту при другій вагітності? Читати відповідь Здравствуйте. У мене 10 тижнів вагітності. З учорашнього дня пішли місячні небагато (в цей період раніше у мене їх не було). Всі відчуття як при місячних -Живіт тягне, спина, розлад шлунку. Сьогодні була у лікаря (акушер), вони подумали, що вагітність перервалася. Але, на щастя, з'явилася можливість відразу зробити УЗД. У дитини серце б'ється, все в повному порядку. Але місячні продовжують йти. Я живу не в Росії, в Голландії. А у них немає поняття загроза викидня, як у нас. Ніяких ... Читати відповідь Здравствуйте! Я чекаю дитину, 28 тижнів. У мене негативний резус фактор, а у чоловіка позитивний. Це третя вагітність. Перша закінчилася пологами - все добре, дитина здорова, резус позитивний, антитіл не було. Друга закінчилася абортом. Але нам ніхто не сказав про імуноглобулін і я не колола. Зараз виробляються антитіла, титр скаче 1: 8 - 1:16. За УЗД все в порядку. Чи потрібно колоти препарат під час вагітності і після, якщо ми зберемося ще народжувати? Читати відповідь Добрий вечір. У 22 тижні робила УЗД, виявили розширення межворсінчатих просторів. Лікар сказала, що це через інфекцію. Запропонувала перездати аналізи, які, як виявилося коштують дуже дорого. Скажіть, звідки може взятися ця інфекція, якщо до цього нічого в аналізах виявлено не було? Чи може це розширення межворсінчатих просторів з'явитися від чогось іншого, крім інфекції? І наскільки цей діагноз небезпечний для малюка? Дякую за відповідь! Читати відповідь Здравствуйте шановний доктор! Мені 30 років, 8 тиждень вагітності. УЗД визначило 2 плідних яйця в дворогій матці, при другому УЗД на 8-9 тижні виявилося тільки одне плодове яйце з 1 ембріоном і загибель одного з плодів. За результатами УЗД у другому плода з ембріоном все гаразд, було чути серцебиття на УЗД. Кілька днів тому трохи помазати світло-коричневим, лікар зробила УЗД і сказала, що все добре сердечко б'ється все в порядку! Мене тепер цікавить чи не є причиною ... Читати відповідь Здравствуйте! Мені 32 роки, чоловікові 38 років, плануємо другу дитину, але справа в тому, що у мене резус крові негативний, а у чоловіка позитивний. Знаю, що в моєму випадку відразу після народження першої дитини ставлять імуноглобулін. Але 11 років тому мій гінеколог нічого про це не сказала, і можу сказати точно, що відразу після пологів я ніякого препарату не отримала. Скажіть, чи зможу я завагітніти і виносити цю вагітність, і як це може нашкодити плоду? Дуже переживаю з цього приводу. Читати відповідь Здравствуйте! Плануємо другу дитину. У мене 2 негативна, а у чоловіка перша позитивна група крові. Вагітність проходила нормально, без ускладнень. Малюк народився з групою крові тата (1+). Антірезусний імуноглобулін після пологів введений не був, бо як про це нічого сама не знала і в жіночій консультації нічого про те не говорили. Підкажіть, будь ласка чи потрібно здавати якісь аналізи? Заранее спасибо. Читати відповідь Здравствуйте, шановний доктор! У мене вагітність 21 тиждень. На УЗД в 18 тижнів виявили гіперехогенну суспензія в водах. Призначили хофитол і вобензим. Пропилу курс, а зараз призначили актовігін. Здавала аналізи на всілякі інфекції - все негативно, єдине, у мене хронічний тонзиліт і занизький гемоглобін - 110. Скажіть будь ласка, через що тоді гіперехогенна суспензія в водах і чи може тонзиліт або низький гемоглобін бути причиною цієї суспензії, і чим це небезпечно для дитини? ... Читати відповідь

Немає коментарів:

Дописати коментар