субота, 28 березня 2015 р.

1год 11 місяців дитині

Довгий пост про те, як я повела дитину в садок і про нашу адаптацію. Дівчатка-подруги, для кого не актуально, можете не читати, якщо не хочете. Просто я сама, коли тільки почала водити сина в садок, все підряд пости читала про адаптацію, для нас це болюча тема. Отже, почали ми ходити з 1 вересня, дитині майже 1рік і 8 міс. Звичайно, він ще маленький зовсім. А що робити? Місце отримали там, де хотіли, вихователі подобаються, що відмовлятися? І так до останнього тягнула, в результаті завідувачка подзвонила і сказала, що якщо ми не почнемо відвідувати, то наше місце віддадуть іншим. А ще рік сидіти і чекати, куди нас там розподілять, та й на роботу б треба ... У групу ми вже 15-е прийшли (ну в повному складі, природно, не виходить, завжди хтось хворіє). Спочатку довго, днів 10 його на 2 години тільки залишала. Щоранку плакав, в групі теж плакав періодично, не їв, не пив ... Ще б пак, ми з ним удвох постійно, тато працює багато, бабусі теж нечасто беруть. Діви, скільки сліз я теж пролила, напевно, не менше, ніж мій маленький. Я найцікавіше, завжди говорять, що дитина відчуває настрій матері. А тут я його теж відчувала. Ось стою і ні з того ні з сього як сльози потечуть ... Захворіли 2 рази за місяць, до цього взагалі 1 раз хворів. Складно, шкода його ... З чоловіком пересварилася за цей період, пропонувала відмовитися, не ходити до наступного року, мозок йому весь винесла, ревіла ... Чоловік-то у мене не бездушний, не подумайте, він дитину обожнює і шкодує теж. Але наполіг, переконав мене. Ключові фрази, які він втовкмачував в мою голову це «ми його не кудись там віддаємо, а в садок, там тепло-світло, годують і грають з дітками» і, мабуть, головна «він цього всього не запам'ятає». Насправді у нас вихователі всіх годують і в ссанимі штанях ніхто не ходить. І горщик у мене дитина впевнено освоїв вже через тиждень відвідування дитсадка. Потім ще тижнів 3, з перервами на болячки, ходили до обіду. Дитино вранці плакати продовжувало, але, коли в групу заходив, то все тихо було, грав, їсти став. Прив'язався до няньці, бабою її називає. Все мені потім розповідає, що їв суп, грав у іграшки (він у мене балакучий). Гуляти наша ясельна група не ходить. Начебто це неправильно, але з іншого боку, вони маленькі і так всю заразу збирають, краще я сама з ним біля будинку погуляю. Я сама теж спокійніше стала. Навіть звикла, що кілька годин можу своїми справами зайнятися - прибрати, приготувати, в магазин зганяти. Ніхто у відро з водою, в духовку не лізе))) Далі мені вихователька стала говорити, щоб я його спати залишала. Дівки, я знала що це буде рано чи пізно, але так страшно. Дитина-то у мене до цих пір сісечнік. Вдома я його вже тільки вдень спати вкладала з грудьми і вночі. І як він у садочку без титьки? І ось стала йому вдень взагалі відмовляти, поки ми до обіду ще ходили. Чоловік став теж укладати, на ручках качала, навіть коляску кілька разів ще на вулицю витягнути довелося. Перший раз, коли залишила його спати, знову вдома сиділа нервувала, телефон з рук не випускала, все чекала, що вихователька мені подзвонить і скаже, щоб я приїжджала. Але немає. Сама не витримала того дня приперлася в 2:00 і в корідорке, як дура, півгодини сиділа. Дитина спала, «баба» його на ручках качала, а потім в ліжечко поклала. Ну ось так якось коротко описала я тут нашу адаптацію. Зараз пройшло більше 2 місяців з тих пір як ми почали відвідувати садок. Дитина вранці, звичайно, ще продовжує плакати, але тільки поки розлучаємося. Їсть, на горщик ходить, на унітаз теж, висмарківаться навчився, базікає багато. Навіть мені нянечка сказала, що Міша розповів їм, що тато й діда рибалки))) Коли приходжу забирати, він з дітками грає, у віконце бачу. Часто тут на сайті чую думку, що дитині раніше трьох років в сад ходити не варто, але, думаю, що це неправильно. Все дуже індивідуально. Особисто я сама знаю діток, які за тиждень звикала на повний день в садку залишалися (я кажу про ясельном віці, до 2 років), наприклад племінник мій. Однокласниця 1,5 однорічного сина не може вмовити з садка додому піти, таких прикладів багато. І знову ж, часто читаю, що і 3-річки плачуть і не хочуть в сад. Так що все, повторюся, індивідуально. Була б можливість, свого року в 2 б повела, але вже як сталося. Ось така історія, якщо хтось хоче висловити свою думку, ласкаво прошу.

Немає коментарів:

Дописати коментар